3 Step IT vahvistaa johtoaan toisella huipputason rekrytoinnilla

Sari Leppänen on nimitetty 3 Step IT:n tietohallintojohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 18.9. alkaen. Leppänen on toinen 3 Step IT:n huipputason rekrytoinneista tänä syksynä. Elokuussa 3 Step IT nimitti talousjohtajakseen Jari Lemmilän

Leppänen on aiemmin työskennellyt Telia Oy:ssä, jossa hän on johtanut mm. Telia Finlandin liiketoiminta- ja teknologiatransformaatiota. Leppäsellä on lisäksi yli 18 vuoden kansainvälinen kokemus Nokiassa.

– Elämme vahvaa kasvun aikaa ja haluamme vahvistaa johtoryhmäämme osaamisella, joka tukee tavoitteitamme. Kansainvälistyvä 3 Step IT tarvitsee strategista tietohallinto-osaamista vastaamaan sen uusiin haasteisiin. Sari tuo tiimiin myös laajan kokemuksen teknologiatransformaatioiden läpiviennistä organisaatioissa, sanoo 3 Step IT:n toimitusjohtaja Carmen Ene.

– Olen innoissani voidessani liittyä it-laitteiden elinkaarenhallinnan ja kiertotalouden etujoukkoon.  Asiakkaiden it-prosessit ovat haasteiden edessä robotisaation ja automaation ottaessa harppauksia eteenpäin. Meidän tulee vastata näihin haasteisiin, ja tarjota läpinäkyvyyttä ja turvallisuutta. 3 Step IT:n ainutlaatuiset innovaatiot antavat tähän hyvät edellytykset, sanoo Leppänen.

Sari Leppänen

Lisätietoa:
Sari Leppänen, tietohallintojohtaja, p. +358 50 54 32205
Suvi Aaltonen, viestintäpäällikkö, p. +358 40 57 07179

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.

Lainaukset

Sari Leppänen