3 Step IT vahvistaa johtoaan toisella huipputason rekrytoinnilla

Sari Leppänen on nimitetty 3 Step IT:n tietohallintojohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 18.9. alkaen. Leppänen on toinen 3 Step IT:n huipputason rekrytoinneista tänä syksynä. Elokuussa 3 Step IT nimitti talousjohtajakseen Jari Lemmilän

Leppänen on aiemmin työskennellyt Telia Oy:ssä, jossa hän on johtanut mm. Telia Finlandin liiketoiminta- ja teknologiatransformaatiota. Leppäsellä on lisäksi yli 18 vuoden kansainvälinen kokemus Nokiassa.

– Elämme vahvaa kasvun aikaa ja haluamme vahvistaa johtoryhmäämme osaamisella, joka tukee tavoitteitamme. Kansainvälistyvä 3 Step IT tarvitsee strategista tietohallinto-osaamista vastaamaan sen uusiin haasteisiin. Sari tuo tiimiin myös laajan kokemuksen teknologiatransformaatioiden läpiviennistä organisaatioissa, sanoo 3 Step IT:n toimitusjohtaja Carmen Ene .

– Olen innoissani voidessani liittyä it-laitteiden elinkaarenhallinnan ja kiertotalouden etujoukkoon.  Asiakkaiden it-prosessit ovat haasteiden edessä robotisaation ja automaation ottaessa harppauksia eteenpäin. Meidän tulee vastata näihin haasteisiin, ja tarjota läpinäkyvyyttä ja turvallisuutta. 3 Step IT:n ainutlaatuiset innovaatiot antavat tähän hyvät edellytykset, sanoo Leppänen.

Sari Leppänen

Lisätietoa:
Sari Leppänen, tietohallintojohtaja, p. +358 50 54 32205
Suvi Aaltonen, viestintäpäällikkö, p. +358 40 57 07179

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.

Lainaukset

Sari Leppänen