Aarne Alligaattori ja keikka Suomenlinnassa -lastenkirjan lanseeraustilaisuus

Milloin: tiistaina 10.12.2013 klo 17–18:30
Missä: Miltton Showroomilla osoitteessa Uudenmaankatu 4–6, Helsinki

Viidakkorumpu soi ja laulu raikaa Miltton Showroomilla, kun juhlimme hurmaavan kymmenvuotiaan Aarne Alligaattorin ensimmäistä omaa kirjaa! Aarne Alligaattori ja keikka Suomenlinnassa -kirjan kunniaksi nautimme Aarnen lempiherkkuja, ja ohjelmassa on Aarne Alligaattori & Viidakkorumpu -yhtyeen minikeikka.  Tiedossa on myös tutustumista Aarnen tähdittämään kirjaan sekä mahdollisuus tavata Aarne henkilökohtaisesti.

Ehdit vielä mukaan, kun ilmoittaudut viimeistään torstaina 5. joulukuuta osoitteeseen marjo.hellman@miltton.fi.

Tervetuloa paikalle koko perheen voimin, yksin tai vaikka kaverin kanssa.  Lisätietoja tapahtumasta antaa Marjo Hellman (044 080 6006, marjo.hellman@miltton.fi).

Tämän joulun jännittävin kirjalahja on tietysti Aarne Alligaattori ja keikka Suomenlinnassa!  Olemme pakanneet lahjakassin jokaiselle kutsutulle, ja paketista löytyvät sekä Aarnen ensimmäinen kirja että Aarne Alligaattori & Viidakkorumpu - yhtyeen uusin CD-levy.

Faktaa Aarnesta:

Aarne Alligaattori ja keikka Suomenlinnassa (2013)

- ensimmäinen kirja Aarne Alligaattorista
- kirja julkaistaan sekä suomen- että ruotsinkielisenä

Aarne Alligaattori & Viidakkorumpu
- perustettu vuonna 2003
- julkaissut 6 levyä (Universal), yhden DVD:n ja laulukirjan
- laulaa molemmilla kotimaisilla kielillä
- keikkailee erittäin ahkerasti, noin 80 esitystä vuodessa
- On esiintynyt ympäri Suomea ja Ruotsia Lapista Skåneen
- Jäsenet: Macke Granberg (kitara) ja Tomas Nyberg (laulu sekä Aarne itse). Macke ja Tomas säveltävät ja sanoittavat. Macke on bändin manageri ja musiikkituottaja.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.