Ariel lanseeraa tahratietokannan verkossa

Ariel avaa Tahrapedian – Facebookin ja iPhonen tahratietokannan hetkiin, jolloin tarvitset yksinkertaisia ja tehokkaita neuvoja tavallisimpien ja vaikeimpien tahrojen käsittelyyn. Tahrapedia pohjautuu wiki-ajatukseen, jossa käyttäjät itse tuottavat sisältöä lisäämällä Tahrapediaan omia, käytössä testattuja jokanaisen niksejään.

Tahrapediaan voit tutustua Arielin Facebook-sivuilla (www.facebook.com/arielsuomi). Se on saatavilla myös mobiilisovelluksena iPhonelle. Tavoitteena on luoda helppokäyttöinen työkalu, joka auttaa käyttäjiä sekä säästämään aikaa että säästymään tahroilta.

-    Monet käsittelevät tahrojaan väärin ja saattavat tehdä niistä entistä hankalampia poistaa, kertoo Arielin tuotepäällikkö Daina Lind. Haluamme auttaa ihmisiä toimimaan oikein alusta pitäen ja siten vapauttaa heidän aikaansa pyykinpesulta mukavammille asioille. Tahrapedia antaa neuvoja tahranpoistoon sekä auttaa samalla käyttäjiä säilyttämään vaatteet ja tekstiilit puhtaina ja tahrattomina.

Tahrapediassa Ariel on koonnut parhaat pesuvinkit paikkaan, jossa käyttäjät voivat myös keskustella tahroista ja tekstiilien hoidosta. Sovellus on helppokäyttöinen tahratietokanta, jonne kaikki halukkaat voivat lisätä omat kodinhoitovinkkinsä ja tehokkaimmat pyykkiniksinsä.
Kuinka poistaa tahroja tehokkaasti – 2 yksinkertaista vinkkiä Tahrapediasta

• Mustetahrat – liota tunti kylmässä vedessä ja pese vaate tavallisesti.
  • Purukumi – pidä vaatetta pakastimessa tai laita purukumin päälle jäitä ennen irrottamista. Pese vaate tavallisesti, parhaan tuloksen saat esikäsittelemällä tahran Arielila.

Livetahranpoistoa Ariel Fashion Shootissa

Syksyllä 2011 Ariel toteutti yhden Ruotsin suurimmista kuluttajavetoisista tuotetesteistä koskaan. 1000 täysin uutta vaatekappaletta tahrittiin muutamilla tavallisimmilla ja vaikeimmilla tuhrijoilla – ketsupilla, kaakaolla ja puolukkahillolla. Tahranpoisto toteutettiin Tukholman keskusrautatieasemalla ja siitä vastasivat Arielin Facebook-fanit. Katso Facebookista, kuinka tahranpoisto sujui.

Lehdistökyselyt ja kuvatiedustelut:
Miia Kotapalo
Miltton Oy
E-mail: miia.kotapalo@miltton.fi
Puhelin: 044 5395477

Procter & Gamble
Ihmiset ympäri maailman käyttävät Procter & Gamblen tuotteita arjessaan neljä miljardia kertaa joka päivä. Yrityksellä on laaja valikoima kuluttajatuotteita. Pohjoismaissa markkinoitavia tuotteita ovat muun muassa Pampers®, Ariel®, Always®, Pantene®, Mach3®, Pringles®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Vicks®, Fairy® ja Fusion®. P&G-konsernilla 134 000 työntekijää 80 maassa eri puolilla maailmaa. Lue lisää osoitteesta www.fi.pg.com

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.