Arla Luonto+ -rahkajogurtti on oiva eväs koko perheelle

Kukapa ei aika ajoin haluaisi hemmotella läheisiään herkullisilla eväshetkillä? Toukokuussa 2015 lanseerattavat Arla Luonto+ -rahkajogurtit ovat oiva makupala koko perheelle. Ne on valmistettu luonnonjogurttipohjaan ja sisältävät aidoista marjoista tehtyjä soseita. Nämä välipalahetkien sulostuttajat tarjoillaan veikeissä uudelleensuljettavissa purkeissa. Rahkajogurttien makuvaihtoehdot ovat kehitetty vastaamaan kuluttajien toiveita – myös perheen pienimpiä silmälläpitäen.

Arla Luonto+ jatkaa vuoden alussa alkanutta uudistumistaan tuomalla markkinoille luonnonmukaisen rahkajogurtin. Tämä raikas uutuus on kehitetty kuluttajien toiveita ja tarpeita kuunnellen ja erityisesti lasten makumieltykset huomioiden. Arla Luonto+ -rahkajogurtit sisältävät vain hedelmien ja marjojen sokeria. Ne ovat lisäksi täysin laktoosittomia ja sisältävät hyödyllisiä Asidofilus- ja Bifidus- maitohappobakteereita ja D-vitamiinia.

”Erilaiset maitorahkapohjaiset tuotteet ovat viime vuosina valloittaneet suomalaisten sydämet, sillä ne tarjoavat proteiinipitoisen ja täyttävän välipalavaihtoehdon arkeen. Perinteiset maitorahkat eivät välttämättä ole olleet maultaan lasten suosikkeja. Siksi Arla Luonto+ -rahkajogurttien kehittämisessä yksi lähtökohtamme oli kehittää makumaailmaltaan tuote, joka maistuisi koko perheelle”, kertoo Arla Luonto+ rahkajogurttien markkinoinnista vastaava Junior Category Manager Eetu Viuhkonen.

Rahkajogurtti on ravitseva eväs koko perheelle ja se sopii niin aamu- kuin välipalahetkiinkin. Maistuva uutuus saa raikkaan makunsa aitojen hedelmien ja marjojen soseista. Kuluttajia hemmotellaan neljällä makuvaihtoehdolla: kesäisellä mansikalla, pirteällä sitruunalla, kepeällä mustaherukalla ja samettisen pehmeällä maustamattomalla vaihtoehdolla. Pakkauksia sulostuttavat hauskat lintuhahmot ja Arlan tuotteista tuttu pilvireunus. Arla Luonto+ -rahkajogurtti tarjoillaan näppärässä uudelleensuljettavassa 400g purkissa, jolloin tätä herkkua riittää pitkäksikin aikaa.

Arla Oy

Eetu Viuhkonen

eetu.viuhkonen@arlafoods.com

Tuotekuvat ja -näytteet:

Katja Serén

katja.seren@miltton.fi

+358 50 574 737 8

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.