Arla tuo maailmalla vallitsevan vihermehutrendin Suomeen

Maailmalla pitkään suosiota kerännyt vihermehuilmiö saapuu vihdoin myös Suomeen. Kauppojen täysmehuvalikoiman saapuu haastamaan uusi Green Juicing sarja, joka saa täyteläisen makunsa värikkäistä hedelmistä ja kasviksista. God Morgon Green Juicing sarjan herkulliset täysmehut kannustavat suomalaisia syömään enemmän kasviksia helposti nautittavassa muodossa.

God Morgon Green Juicing täysmehuissa raikkaat kasvikset antavat energiaa. Hyöty yhdistyy nautintoon, kun huolella valitut auringon kypsyttämät hedelmät ja raikkaat kasvikset tuovat mehuille niiden herkullisen maun.

Vihermehut ja mehustus ovat kasvattaneet suosiota viime vuosina ympäri maailmaa. Maun ohella kuluttajat ovat entistä tietoisempia ravintosisällöistä ja tuotteiden terveysvaikutuksista. Vihermehujen puristaminen itse on työlästä, joten God Morgon haluaa tarjota kuluttajille valmiin tuotteen tuomaan vihanneksista ja hedelmistä puristettua energiaa jokaiseen päivään.

God Morgon tunnetaan laadukkaista 100% täysmehuistaan, joiden hyvä maku on peräisin huolella valituista auringon kypsyttämistä hedelmistä. Perheen uusin tulokas on God Morgon Green Juicing -sarja, joka iskee suoraan vihermehutrendin ytimeen tukien samalla kasvispainotteisten ruokavalioiden yleistymistä. Tuotteesta puolet koostuu vihanneksista ja puolet hedelmistä. Tästä syystä siinä on myös vähemmän energiaa herkullisesta mausta kuitenkaan tinkimättä.

God Morgon Green Juicing -vihermehujen ainutlaatuinen koostumus yhdistää parhaat ominaisuudet sekä vihannesten että hedelmien maailmoista. Sarjan vihermehuissa täyteläinen maku yhdistyy hyvää tekeviin ominaisuuksiin. Sarja koostuu kahdesta makuvaihtoehdosta, jotka ovat porkkana-appelsiini sekä punajuuri-omena. Väriltään täyteläisen oranssi porkkana-appelsiini saa makuunsa potkua kurpitsasta ja omenasta ja syvän tummanpunainen punajuuri-omena sisältää lisäksi karpaloa, herukkaa sekä Etelä- ja Väli-Amerikasta lähtöisin olevaa acerola marjaa. God Morgon Green Juicing -sarjan tuotteet tarjoavat vihreää energiaa arkeesi maistuvimmassa mahdollisessa muodossa. Ne sopivat täyteläisen koostumuksensa johdosta niin välipalaksi kuin aamun aloittajaksikin. Lisäksi tuote toimii erinomaisena pohjana myös ruoanlaitossa ja leivonnassa.

Katja Nyman

Miltton Oy

katja.nyman@miltton.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.