Aussie Miracle Beach Waves -suolasuihkeen avulla kesä jatkuu ympäri vuoden

Aussie tuo markkinoille elokuussa ensimmäisen suolasuihkeensa, jolla voi taikoa rennon surffitukan vuoden ympäri. Tämä on todella Aussien erikoisalaa; hiekkarannat, surffaus ja huolettomat laineet hiuksissa ovat Aussie-elämäntyylin ytimessä.

Aussie Miracle Beach Waves -suolasuihke sisältää kahta erityyppistä suolaa, joiden avulla hiuksiin saa saman mattaisen ja rennon tyylin kuin pitkän rantapäivän jälkeen. Beach Waves -uutuussuihke antaa lisäksi rakennetta ja volyymia, mutta pitää hiukset samalla joustavina ja laineet eläväisenä.

On aika ottaa laineet haltuun! Aussie Miracle Beach Waves -suolasuihkeen avulla kesä voi jatkua ja hiuksiin saada rennon surffityylin ympäri vuoden.

Aussie Miracle Beach Waves 150 ml 12,95€.

Tuote on saatavilla Stockmann-tavarataloista elokuun 2014 lopusta lähtien.

There’s more to life than hair but it’s a good place to start.

Love/

Aussie

PS. Lisää Aussie-meininkiä löytyy Instagramista @aussiehairofficial sekä osoitteesta aussiehair.tumblr.com.

Kurkkaa suolasuihkeen fiilisvideo http://bit.ly/VKjPx8.

Tuotekuvat ja -näytteet:                                                Lisätietoja:

Katri Laakso                                                                  Ania Bielecka

Miltton                                                                           Procter & Gamble

+358 50 363 3146                                                        +46 72 247 91 06

katri.laakso@miltton.fi                                                 bielecka.a@pg.com

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.