Beyoncé kruunataan tänä äitienpäivänä Spotifyn kuunnelluimmaksi äiti-artistiksi

World’s Most Streamed Moms on Spotify   -soittolista on kuunneltavissa ja upotettavissa Spotify Play Button   -toiminnon avulla.

Perjantai 8.5.2015. Spotify paljasti tänään, että Flawless -kappaleen laulaja ja pienen Blue Ivy -tytön äiti Beyoncé , on tänä äitienpäivänä maailman soitetuin äiti-artisti. Spotifyn viimeisen 12 kuukauden kuunteluhistoria osoittaa, että Queen Bey ottaa ansaitusti tämän paikkansa maailmanlaajuisesti.

Hips Don’t Lie -hitin esittäjä ja vastasyntyneen Sashan äiti Shakira ylsi kakkossijaan, ja voimakasääninen Angelo-pojan äiti Adele saavutti kolmannen sijan. Pop-folk-R&B -monilahjakkuus P!nk , joka on myös Willow Sagen äiti, sijoittuu neljänneksi ja Piece of Me - hitistään tunnettu Britney Spears , Jaydenin ja Seanin äiti, ylsi viimeisenä kärkiviisikkoon.

Angela Watts, VP, Global Communications at Spotify, kertoo: “Beyoncé on rakastettu Spotifyssa faniensa keskuudessa, ja hän saavutti jo toista vuotta putkeen kuunnelluimman äidin tittelin. Artisti kantaa harteillaan myös naiskuuntelijoiden kuunnelluimman artistin titteliä. Onneksi olkoon Queen Bey!’”

Spotify n kuunnelluimmat äidit :

1. Beyoncé

2. Shakira

3. Adele

4. P!nk

5. Britney Spears

6. Mariah Carey

7. Kelly Clarkson

8. Madonna

9. Alicia Keys

10. Jennifer Lopez

Spotifyn soitetuimmat suomalaiset äidit:

1. Kaija Koo

2. Suvi Teräsniska

3. PMMP

4. Paula Vesala

5. Nightwish

The World's Most-Streamed Moms on Spotify -soittolistan voi upottaa Spotify Play Button –toiminnolla seuraavalla linkillä:

World’s Most Streamed Moms on Spotify

<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify%3Auser%3Aspotifyusa%3Aplaylist%3A3sqcOV81muR9qNd24ovz8n" width="300" height="380" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>

Lisätietoja Spotifysta: Lisätiedot, kuvat ja yhteydenotot: sähköisesti osoitteessa press-fi@spotify.com

Spotify Spotify on palkittu digitaalisen musiikin palvelu, jonka kautta voi kuunnella yli 30 miljoonaa kappaletta. Spotifyn unelmana on tuoda kaikki maailman musiikki kaikkien saataville – nopeasti, ajasta ja paikasta riippumatta. Spotifyn avulla musiikin löytäminen, järjestäminen ja jakaminen ystävien kesken on entistä helpompaa. Spotify myös varmistaa, että artistit saavat ansaitsemansa tulon.

Spotify on tällä hetkellä saatavilla 58 maassa ja palvelulla on yli 60 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja yli 15 miljoonaa maksavaa tilaajaa.

Spotify sai alkunsa Ruotsissa vuonna 2008. Sen jälkeen Spotify on jakanut yli 2 miljardia dollaria tekijänoikeuksien haltijoille. Spotify on tällä hetkellä toiseksi suurin digitaalisen musiikin tulonlähde levy-yhtiöille Euroopassa ja maailmanlaajuisesti suurin ja menestynein musiikin suoratoistopalvelu. www.spotify.com

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.