BEYONCÉ MTV EMA -GAALASSA

MTV Europe Music Awards on täynnä glamouria ja yllätyksiä. Saimme juuri kuulla, että lavalla nähdään myös upea Beyoncé muiden superstarojen ohella. Liitteenä löydät kansainvälisen MTV EMA -tiedotteen, josta näet ketä muita MTV EMA -gaalan lauteilla nähdään.

Music Television järjestää Helsingissä oman MTV EMA -Viewing partyn, jossa Berliini saapuu komeana ja äänekkäänä suoraan Helsingin keskustaan The Circukseen. Juhlissa seurataan reaaliajassa gaalan tapahtumia, mutta tarjoillaan myös erityisiä herkkupaloja musiikin ystäville!

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.