Bik Bokin ja Olsenin tyyli-ikonien kolmas ja viimeinen yhteistyömallisto liikkeisiin joulukuussa.

Bik Bokin ja suunnittelijakaksikko Mary-Kate Olsenin ja Ashley Olsenin yhteistyö huipentuu joulukuussa lanseerattavaan kolmanteen ja samalla viimeiseen mallistoon. Kaksi yhteistyömallistoa on lanseerattu jo aiemmin kuluneen syksyn aikana. Mallistot ovat saaneet inspiraationsa catwalk-muodista ja pohjoismaalaisten trendsetterien persoonallisista tyyleistä.

”Halusimme, että kolmannesta yhteistyömallistostamme välittyy huolettomuus. Kerrostetut materiaalit, paksut neuleet, denim sekä military-henkiset yksityiskohdat kuvastavat näkemystämme rennosta, mutta viimeistellystä tyylistä”, Ashley Olsen sanoo.

Kolmannen yhteistyömalliston ytimessä on huoliteltu kerrospukeutuminen. Paksumpia materiaaleja on yhdistelty hienostuneesti naisellisen kevyisiin kankaisiin. Lopputuloksena on rennon tyylikäs kokonaisuus, joka sopii täydellisesti esimerkiksi viikonlopun viettoon saaristossa.

Malliston kantavia elementtejä ovat trenssitakki, käsinneulotut villatakit sekä klassiset raidat ja denim. Kulta ja laivastonsininen tuovat ripauksen luksusta malliston hillittyyn valkoisen, beigen ja khakinvihreän värimaailmaan.

”Luova suunnittelumme alkaa aina väreistä. Suunnittelemme ensin neutraalin väripaletin, jota sitten maustamme tiettyyn vuodenaikaan sopivilla väreillä. Kolmas yhteistyömallisto perustuu vaalean naisellisiin ja keväisiin väreihin, kuten kylmänkeltaiseen, kermaan, khakiin, oliivinvihreään ja sinisen eri sävyihin”, Mary-Kate Olsen kertoo.

Mallisto tulee myyntiin valittuihin Bik Bok-liikkeisiin 5.12. Vaatteiden hinnat vaihtelevat 19,95 euron pellavapaidoista 349,95 euron nahkatakkiin.

Lisätietoja: www.bikbok.com

Mia Karras - Operatiivinen johtaja
mia.karras@bikbok.com
Kansakoulukatu 1b, 00100 Helsinki

Yhteystiedot medialle:

Miltton Showroom
showroom@miltton.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.