BLIW – LUONTOYSTÄVÄLLINEN NESTESAIPPUA PESEE KÄDET HELLÄVARAISESTI

Bliw-nestesaippua tuli tutuksi kuluttajille kuplan muodossa jo vuonna 1969. Bliw on Suomen ensimmäinen nestesaippua, joka on edelläkävijä vielä tänäkin päivänä. Se on myös ensimmäinen ympäristöystävällinen nestesaippua, jonka laadun takeena on Joutsenmerkki. Uudet pumppupakkaukset ovat kasvattaneet Bliwin suosiota entuudestaan, sillä niiden johdosta Bliw on entistäkin monikäyttöisempi.

Suomen ensimmäinen nestesaippua Bliw on luontoystävällisen sekä tyylitietoisen kuluttajan valinta. Pehmeän koostumuksensa lisäksi myös pakkaukset houkuttelevat. Jo 40 vuoden ajan markkinoilla ollut kupla sai uuden ilmeen huippumuotoilija Stefano Giovannoni Alessin käsissä vuonna 2002. Tuloksena syntyi entistäkin näyttävämpi kupla, joka on omiaan koristamaan niin kotien kylpyhuoneita kuin julkisiakin tiloja. Kuplia on saatavana neljää eri tuoksua; metsäorvokki, tuoksuherne, villiruusu ja lehmus. Bliwin suosiota kasvattavat entisestään 300 ml:n pumppupulloon ilmestynyt Bliw, jota on saatavana myös 500 ml:n täyttöpakkauksessa. Tuoksuvariantteja on neljä, crememäiset tuoksukuusama ja metsävadelma sekä geelimäiset mustikka ja timotei. Tutkimusten (*) mukaan ihanteellinen nestesaippua on käytännöllinen. Pakkauksen on oltava houkutteleva ja tuoksun hyvä, mutta ei liian vahva. Koostumuksen tulisi olla paksu, jotta tuote ei valu käsistä. Tuoteominaisuuksilta toivotaan mietoutta: ihanteellinen nestesaippua ei kuivata ihoa eikä aiheuta allergioita. Myös hinnan tulisi olla sopiva. Saippuan tulee tehdä iloiseksi ja edesauttaa arjen hyvinvointia ja sen pitäisi olla myös ympäristöystävällinen. Bliw täyttää ihanteellisen nestesaippuan vaatimukset pesten kädet hellävaraisesti sekä luontoa kunnioittaen. Joutsenmerkki laadun takeena Joutsenmerkki ohjaa kuluttajia tekemään ympäristön kannalta parempia ostopäätöksiä. Bliwin tuotteilla on tämä ympäristömerkintä, joka kommunikoi tuotteiden olevan paitsi ympäristöystävällisiä ja käyttäjälle turvallisia, myös testatusti laadukkaita. Bliwiä voidaan pitää edelläkävijänä, sillä se on Suomen ensimmäinen nestesaippua, joka sai ympäristömerkinnän. *Nordic Market Research AB – NORM (Ruotsi maaliskuu ’08) kvalitatiivinen ryhmäkeskustelu Hinnat: Bliw kupla 1,30 € Bliw pumppu 1,99 € Bliw täyttöpakkaus 2,50 € Lisätietoja: Tuire Niinimäki, Cederroth S-posti: tuire.niinimaki@cederroth.com, puh. 020 700 9212 Kuvamateriaali ladattavissa kuvapankista: http://company.futureimagebank.com/ Käyttäjätunnus: cederroth Salasana: hunni tai ota yhteyttä Miia Kotapalo, Miltton S-posti: miia.kotapalo@miltton.fi, puh. 044 539 5477