Braun vetää vapaaehtoisesti pois markkinoilta rajatun määrän Braun Satin Hair 3 -ilmakihartimia

Helsinki, 11.6.2011 – Braun ilmoitti tänään rajatusta ja vapaaehtoisesta markkinoilta poistosta, joka koskee Braun Satin Hair 3 -ilmakihartimen yhtä tuotantoerää. Kyseessä on ennakoiva varotoimenpide, joka suoritetaan, koska yksi tietty tuotantoerä Braun Satin Hair 3 -ilmakihartimia ei täyttänyt Braunin korkeita laatuvaatimuksia ja saattaa olla turvallisuusriski kuluttajille. Tämä markkinoilta poisto ei koske mitään muuta Braun Satin Hair 3 -ilmakihartimien tuotantoerää.

Braunin laaduntarkkailu on ilmoittanut lisääntyneestä määrästä tapauksia, jossa Satin Hair 3 -ilmakihartimen kahva on irronnut, joka saattaa johtaa virtajohdon paljastumiseen. Markkinoilta poistettavat tuotteet tunnistaa koodista "021", joka on painettu Braun Satin Hair 3 -hiustenkuivaajan kahvaan. Löytääkseen koodin "021" kuluttajien pyydetään seuraamaan näitä ohjeita:

1.       Irroita laite sähköpistokkeesta ja varmista, että kyseessä on Braun Satin Hair 3 -ilmakiharrin. Teksti "Braun Satin Hair 3" on painettu laitteen kahvaan, kuten kuvassa näkyy.

2.        Tarkista koodi "021", joka on painettu tuotteen kahvaan informaatiopainatuksen pohjalle.

Kuluttajia, joilla on markkinoilta poistettava tuote, pyydetään olemaan käyttämättä sitä ja ottamaan yhteyttä paikalliseen Braun-palvelunumeroonsa 0800-41071 (ilmaisnumero) saadakseen ohjeet tuotteen palauttamiseen.

Tämä on ennakoiva ja vapaaehtoinen varotoimenpide, joka on rajattu tiettyyn tuote-erään. Tämä toimenpide kertoo Braunin täydestä omistautumisesta sille, että Braun-tuotteet noudattavat kaikkein korkeimpia laatustandardeja. Braun pahoittelee tästä markkinoilta poistosta aiheutuvaa vaivaa. www.braun.com/fi/hair-care.html

Mediakontaktit:

Ursula Rytömaa
Puh: +358 (0)40 538 9936

Joska Pyykkö , Miltton Oy
Puh : +358 40 736 5577
Email : joska.pyykko@miltton.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.