Companys Kamppiin 3.3. alkaen - Korkeatasoisia pohjoismaisia muotibrändejä helposti saatavilla

Maailman menestyksekkäimpiin muotivaatteiden vähittäismyyntikonsepteihin lukeutuva tanskalainen Companys avaa ensimmäisen Suomen liikkeensä Kampin keskukseen 3. maaliskuuta. Klassisen tyylikäs valikoima sisältää kuusi korkeatasoista vaatemerkkiä. Pohjoismaissa vahvasti laajentuva liikekonsepti pohjaa laatubrändien yhdistelyn lisäksi vastaantulevaan palveluasenteeseen.

“Olemme luoneet innostavan ja kansainvälisen myymäläkonseptin, jossa poikkeuksellisen laadukas sikermä houkuttelevia muotibrändejä tarjoaa asiakkaalle ainutlaatuisen ostokokemuksen”, kuvailee Niels Mikkelsen, toimitusjohtaja, IC Companys A/S.

Companys tarjoaa asiakkailleen pohjoismaisen tyylikästä muotia. Kampin valikoiman tutuimpiin nimiin kuuluvat muun muassa In Wear ja PartTwo. Uudemmat laatubrändit tarjoavat yllätyksellisiä valintoja ja yhdistelymahdollisuuksia. Konseptin kannalta on tärkeää että useat vaatemerkit löytyvät saman katon alta ja ovat helposti saatavilla. Kamppiin Companys tuo kuusi merkkiä:

• In Wear: In Wear on synonyymi tyylille ja laadulle. Tuotteet ovat tiukasti kiinni ajan ja muodin hermossa. Ne ovat inspiroivia sekä ennen kaikkea valmiita käytettäviksi. Tämä on muotia joka rohkaisee olemaan luova, yksilöllinen ja kaunis. In Wearin juuret ovat olleet kosmopoliittisessa elämäntyylissä vuodesta 1969 saakka.
  • PartTwo: Moderni muotibrändi kansainvälisellä tähtäimellä. Hienostunut kohtaa karkean, moderni klassisen - ja naisellinen saa ripauksen maskuliinista.
  • Soaked in Luxury: Trendivetoinen brändi kaikenikäisille naisille jotka haluavat yksityiskohtaisella designilla koristeltua naisellista vaatetusta kohtuuhintaan.
  • Designers Remix Collection: Skandinaavinen luksusmallisto. Suunniteltu yhtä yllätykselliseksi kuin siihen verhoutuvat naisetkin.
  • Tiger of Sweden: Tigerin juuret juontavat taidokkaaseen muodonhallintaan ja vankkaan räätälitaitoon. Brändissä on kyse siitä ”erilaisesta” leikkauksesta – tai ajatusmallista – jatkuvaan kehittymiseen, niin designissa kuin intellektuellissa mielessä. Klassisia leikkauksia nykyaikaisten materiaalien ja innovatiivisten kuosien kera.
  • Saint Tropez: 9 vuotuista mallistoa – vauhdilla markkinoille – suunnattu hintatietoiselle huippumuotia janoavalle naiselle.

Kampin liikkeen omistaa S-Ryhmään kuuluva Pukumies Oy, joka myyntijohtaja Jyri Leinon mukaan tulee hallinnoimaan myös mahdollisia tulevia Companys-myymälöitä Suomessa.

”Uskomme monta eri brändiä yhdistävään konseptiin, jossa asiakkaalla on mahdollisuus kokeilla mielikuvituksellisen muodikkaita yhdistelmiä ja valita laajemmasta tuotemerkkien valikoimasta. Myös palvelu on avainsana, joten satsaamme osaavaan ja luovaan henkilökuntaan joka auttaa asiakasta tekemään valintansa kuuden brändin valikoimastamme”, kertoo Husso.

Claus Graversen, Director, Companys, +45 2974 1615, cgra@iccompanys.com

Jarmo J. Husso, Toimitusjohtaja, Pukumies Oy, +358 400 680 291, jarmo.husso@sok.fi

Companys on euroopanlaajuinen, etupäässä Skandinaviassa toimiva naisten muotivaatteita myyvä franchise-ketju. Liikkeitä on yhteensä 33. Companys on osa laajempaa IC Companys A/S-vaatetuskonsernia joka toimi viime vuonna yli 40 maassa yli 460€ milj. liikevaihdolla. IC Companysin markkinoimia brändejä ovat muun muassa Peak Performance, Jackpot, Tiger of Sweden, Cottonfield, Matinique, Part Two, Saint Tropez, By Malene Birger, Soaked in Luxury ja Designers Remix Collection. Yli 25 vuoden historialla, IC Companys A/S työllistää yli 2 200 henkeä ja toimittaa tuotteita yli 11 000 myyntipisteeseen.