Electrolux Pure F9: Uuden ajan pölynimuri

Electroluxin uusi johdoton pölynimuri uudistaa kodin siivoamisen. Syyskuussa markkinoille saapuva Electrolux Pure F9 -imuri yhdistää perinteisen imurin tehokkuuden ja suorituskyvyn johdottoman imurin helppoon liikuteltavuuteen.

Electroluxin uusi Pure F9 -imuri on kehitetty kuunnellen kuluttajien toiveita johdottomasta imurista, joka vastaisi tehokkuudeltaan perinteisiä imureita. Pure F9:n kehityksessä on hyödynnetty edistyksellistä akkuteknologiaa, minkä ansiosta imuri puhdistaa kodin pölyistä yhtä tehokkaasti kuin perinteinen pölynimuri vain yhdellä latauksella.

”Pure F9 on monipuolinen imuri”, kertoo Electroluxin tuoteryhmäpäällikkö Katja Eerola. ”Vaikka imuri on johdoton, se on erittäin tehokas ja sillä voi imuroida kodin kaikki tasot aina lattioista verhoihin yhdellä latauskerralla. Imurin rungon liukumekanismin ja ulosvedettävän imuletkun avulla on helppoa imuroida myös vaikeat paikat ja huonekalut.”

Voimakkaan imutehon ja kestävän akun lisäksi imurissa on kiinnitetty huomiota ergonomiaan: käyttäjä voi säätää imuputken pituutta itselleen sopivaksi ja moottoriyksikön painopiste on sijoitettu lähelle lattiaa, jolloin imurin liikuttaminen on helppoa ja kevyttä. Lisäksi imurissa on automaattitoiminto, joka säätää imutehon sopivaksi käyttäjän siirtyessä esimerkiksi lattialta matolle.

”Tyylikkään ulkomuodon ansioista, Pure F9 -imuria ei myöskään tarvitse piilottaa kaapin perälle silloin kun se ei ole käytössä. Kompakti laite säilyy siististi lataustelineessään keittiössä tai olohuoneessa. Imuri myös pysyy itsestään pystyssä, joten sen voi jättää vaikka keskelle olohuoneen lattiaa, jos kesken siivouksen pitää vaikka kerätä tavaroita lattialta”, Eerola toteaa.

Pure F9 -imurimallistoon kuuluu lisäksi eläinkoteihin sopiva Pure F9 Animal sekä allergikoiden ystävä Pure F9 Allergy. Imurit ovat saatavilla syyskuusta 2018 lähtien.

Mallisto: Electrolux Pure F9 -mallistoon kuuluu viisi eri tasoin varusteltua imuria: PF91-4ST, PF91-4IG, PF91-61BM, PF91-ANIMA, PF91-ALRGY.
Värit: Metallinhohto sinivihreä, metallinhohto harmaa, indigonsininen, metallinhohto punainen, satiini valkoinen
Lisäosat: Kaikkiin malleihin kuuluu vakiona 3in1 monitoimisuulake. Automaattisella imutehon säädöllä varustetuissa malleissa on mukana kulmajatkoputki ja tietyissä malleissa myös moottoroitu suulake ja herkkien pintojen harjasuulake
Hinta: €499-599
Saatavilla: Syyskuussa 2018

Katja Eerola, tuoteryhmäpäällikkö
Oy Electrolux Ab
katja.eerola@electrolux.com

Reetta Wallén
Miltton Oy
reetta.wallen@miltton.fi

Electrolux

Electrolux on maailman johtava kotitalouksiin ja ammattikäyttöön tarkoitettujen laitteiden valmistaja. Electroluxin ydintoimintaa on tuottaa huolellisesti muotoiltuja, kuluttajatutkimukseen perustuvia innovaatioita, jotka vastaavat sekä kuluttajien että ammattilaisten tarpeisiin. Electrolux valmistaa jääkaappeja, astianpesukoneita, pesukoneita, pölynimureja, liesiä ja ilmastointilaitteita. Yhtiön tunnetuimmat tuotemerkit ovat Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire ja Electrolux Grand Cuisine. Yhtiö myy vuosittain yli 50 miljoonaa tuotetta 150 maahan. Vuonna 2014 Electroluxin myynti oli 12,3 miljardia euroa ja työntekijöitä yhtiöllä oli maailmanlaajuisesti 60 000. Lisätietoja Electroluxista löytyy osoitteista www.electrolux.com/press ja www.electrolux.com/news.