Etäohjattavalla NESPRESSO Expert -kahvikoneella entistä yksilöllisempi kahvikokemus

Vuoden lopussa myyntiin tulevan kahvikoneen monipuolisten toimintojen ansiosta valmistat juuri omaan makuusi sopivan kahvijuoman, sillä lähes kaiken juoman lämpötilasta kupin kokoon voi itse valita. Lisäksi kahvikoneen moderni teknologia mahdollistaa automaattiset hälytystoiminnot sekä koneen etäohjauksen.

Nespresso Expert -kahvikoneen avulla erilaiset kahvi- ja muut kuumat juomat valmistuvat käden käänteessä. Käyttäjän on mahdollista valita, haluaako kahvinsa lämpimänä, kuumana vai erittäin kuumana. Lisäksi koneella voi valmistaa neljä erikokoista kahvia: ristretton (25 ml), espresson (40 ml), lungon (110 ml) sekä uutuutena americanon (25 ml kahvia ja 125 ml kuumaa vettä). Erillisen kuumavesitoiminnon ansiosta kahvikoneella valmistuu miedon ja pehmeän americano-kahvin lisäksi tee.

Kahvikoneen monipuoliset toiminnot yhdistettynä 24 erilaisen Nespresso Grands Crus -kahvin valikoimaan mahdollistaa juuri omaan makuun parhaiten sopivan kahvinautinnon.

Yhdistelmä modernia teknologiaa ja korkealuokkaista designia

Nespresso Expert -kahvikone on varustettu Bluetooth Smart -yhteydellä, jonka ansiosta kahvikoneen voi liittää suoraan Nespresso-mobiiliapplikaatioon ja käynnistää omalla älypuhelimella. Uutena ominaisuutena Expert-kahvikoneessa on myös automaattiset hälytystoiminnot. Kone ilmoittaa, mikäli kahvikapselit ovat loppumassa tai kapselisäiliö on täynnä sekä koneen tarvitessa kalkinpuhdistuksen.

Kolmessakymmenessä sekunnissa käyttövalmiissa kahvikoneessa on 1,2 litran vesisäiliö, ja magneetilla kiinnitettävän tippa-alustan paikkaa voi vaihdella kupin koon mukaan. Täysin uudenlaisen muotoilun ansiosta kahvikone mahtuu pieneenkin tilaan.

Nespresso Expert -kahvikoneesta on saatavilla kaksi tyylikästä värivaihtoehtoa: Off Black ja Antharacite Grey. Maitokahvin ystäville on saatavilla lisäksi Nespresso Expert & Milk -versio, jonka integroidun maidonvaahdottimen avulla täyteläistä maitovaahtoa voi valmistaa kahviin juuri halutun määrän.

Uudet Nespresso Expert- ja Expert & Milk -kahvikoneet tulevat myyntiin 1.12. alkaen. Nespresso Expert -kahvikoneen suositushinta on 279 euroa ja Nespresso Expert & Milk -koneen suositushinta on 329 euroa.

Aija Saha
Markkinointipäällikkö, Nespresso Finland
aija.saha@nespresso.com

Lehdistölainat ja tuotekuvat:
Maria Laatio
Viestintätoimisto Miltton
maria.laatio@miltton.fi

Lisätietoa Nespressosta:
Nestlé Nespresso on korkealaatuisimpien premium-annoskahvien edelläkävijä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii maailmanlaajuisesti 62 maassa ja yhtiöllä on yli 10 500 työntekijää. Vuonna 2015 yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului yli 450 eksklusiivista Nespresso Boutique -myymälää. Lisätietoja: www.nestle-nespresso.com