Flybe Finlandille uusi toimitusjohtaja

Flybe Finlandin uudeksi toimitusjohtajaksi on nimetty 20.5.2014 alkaen Maunu Visuri. Visuri siirtyy Flybelle Nordic Global Airlines Oy:sta, jossa hän on työskennellyt toimitusjohtajana. Visurilla on lähes kahdenkymmenen vuoden työhistoria lentoliikenteen parissa. Hän on toiminut Finnair Aircraft Finance Oy:n toimitusjohtajana sekä useissa johtotehtävissä Finnairilla. Visuri (46) on koulutukseltaan lentotekniikan diplomi-insinööri Helsingin Teknillisestä korkeakoulusta.

Visuri tulee työskentelemään läheisessä yhteistyössä yhtiön hallituksen kanssa ja hän raportoi yhtiön hallituksen puheenjohtajalle John Palmerille. Visurin tavoitteena on kehittää ja tehostaa Flybe Finlandin toimintaa. Flybe Finland toivottaa Maunu Visurin lämpimästi tervetulleeksi.

Flybe Finland on Suomen suurin kotimaan lentoliikenteen operoija. Yhtiöllä on 10 omaa reittiä Baltiassa ja Pohjoismaissa ja se operoi merkittävää osaa Finnairin Euroopan ja Suomen lennoista. Flybe Finlandin laivastoon kuuluu yhteensä 28 lentokonetta ja lentoyhtiö työllistää noin 700 henkilöä Suomessa. Visurin edeltäjänä, vt. toimitusjohtajana työskennellyt Mikko Sundström irtisanoutui henkilökohtaisista syistä helmikuun alussa.

Lisätietoja ja haastattelutiedustelut:
Flybe Media Desk,
040 450 9490, flybemediadesk@miltton.fi

Flybe Finland on vuonna 2011 perustettu suomalainen lentoyhtiö ja Suomen suurin kotimaan lentoliikenteen operoija. Flybe Finlandin osakekannasta 60 prosenttia on brittiläisen Flyben ja 40 prosenttia Finnairin omistuksessa. Yhtiöllä on 10 omaa reittiä Baltiassa ja Pohjoismaissa ja se operoi merkittävää osaa Finnairin Euroopan ja Suomen lennoista. Flybe Finlandin laivastoon kuuluu yhteensä 28 lentokonetta ja lentoyhtiö työllistää noin 700 henkilöä Suomessa. Flybe Group on Euroopan johtava alueellinen lentoyhtiö, joka lentää 16 maassa yhteensä 171 reittiä.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.