G-STAR RAW SAAPUU NÄYTTÄVÄSTI SUOMEEN

- G-Star RAW Monobrand Store -lippulaivamyymälä avaa ovensa Helsingin Aleksanterinkadulla

Suomeen rantautuu uusi mielenkiintoinen vaatemyymälä kun G-Star RAW avaa 9. syyskuuta Pohjoismaiden lippulaivamyymälänsä Helsingin ydinkeskustassa. Myymälä palvelee denimin nälkäisiä muodin ystäviä Kluuvin uusitussa kauppakeskuksessa, osoitteessa Aleksanterinkatu 9. G-Star RAW Monobrand Store myy G-Star -brändin tuotteita ja asusteita sekä miehille että naisille. Helsingin G-Star toistaiseksi ainoana Pohjoismaissa myy myös G-Star Raw -kenkämalliston tuotteita.

Vuonna 1989 perustettu hollantilainen G-Star tarjoaa innovatiivisia ja laadukkaita vaatteita sekä asusteita jo kahdeksassakymmenessä maassa. Myymälöiden verkosto laajenee kysynnän kasvaessa jatkuvasti. Nyt G-Star Raw tekee uuden aluevaltauksen avaamalla Skandinavian lippulaivamyymälänsä Suomeen. Helsingin store liittyy yli 240 G-Star -myymälän maailmanlaajuiseen verkostoon. G-Star RAW Monobrand Store ottaa haltuunsa yhden Helsingin keskustan parhaista ostospaikoista aivan Kluuvin entisen pääsisäänkäynnin vierestä. Uuden liikkeen avarat 250 m²:n tilat levittäytyvät Kluuvin ostoskeskuksessa kahteen kerrokseen: alakerta on omistettu miesten vaatteille, naisten vaatteet löytyvät liikkeen yläkerrasta.

G-Star Monobrand Store on nimensä mukaisesti keskittynyt brändin omien tuotteiden myyntiin. Helsingin liikkeen valikoimaan kuuluvat myös G-Star RAW -malliston kengät, joita ei ole saatavilla toistaiseksi muualla Pohjoismaissa. Mallistoihin perehtyneet myyjät ovat alansa asiantuntijoita ja tuntevat tuotteet kuin omat taskunsa. Asiakas on G-Star Storessa avainasemassa, ja palvelun loistava laatu onkin G-Starille kunnia-asia.

-       Olemme kaikki innoissamme uuden Storen avaamisesta. G-Starin omat sisustussuunnittelijat ovat tehneet loistavaa työtä myymälän visuaalisen ilmeen kanssa. Industrial-henkinen ulkoasu on luotu vastaamaan brändin rosoista imagoa ja sisustettu uusimmilla kalusteilla. Haluamme myymälässä vierailun olevan kokonaisvaltainen elämys, kertoo G-Star Store Manager Jan Koskinen.

Syksyn ja talven vaatekaappi G-Star RAW Storesta

G-Starin tuoreet syys- ja talvimallistot ovat parhaillaan esillä Helsingin G-Star Storessa. New Yorkin muotiviikoilla esitellyt NY RAW couture collectionin raikkaat keltaisen, sinisen ja vihreän sävyt näkyvät myös syksyn ja talven pukeutumisessa täydentäen G-Starin perinteistä tummaa denimpalettia. Syystalven mallisto ulottuu sekä naisilla että miehillä hardcore-katumuodista siistiin, viimeisen päälle räätälöityyn pukeutumiseen.

G-Starin filosofian mukaisesti vaatteet ja asusteet kehitetään ennakkoluulottomasti ja rohkeasti perinteitä ja rajoja rikkoen. Kantava ajatus – Just the Product – tarkoittaa, että tuote itse on aina pääroolissa; jokainen G-Starin vaate on innovatiivinen, laadukas ja huolellisesti viimeistelty. Uusien mallistojen perustan luovat farkkumallit ja muut denim-tuotteet, joiden pohjalta G-Star rakentaa laajat, kiinnostavat asustemallistot.

Yhteystiedot:

G-Star RAW Monobrand Store Helsinki

Aleksanterinkatu 9, 00100 Helsinki

Jan Koskinen

S-posti: helsinki.store@g-s-r.fi

P. +358 50 359 2107

www.g-star.com

Storen aukioloajat:

Ma-pe klo 10-21

La klo 10-18

Su klo 12-18

Kuvia:

Pressroom http://pressroom.g-star.com

käyttäjätunnus: TRP0910

salasana: GS-102TP

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.