GoGreen tuo markkinoille esikypsennetyt linssit ja herneet

Unohda linssien ja herneiden liotus! GoGreenin uudet esikypsennetyt Ready in 5 -palkokasvit ovat valmiita vain viiden minuutin keittämisen jälkeen. Niiden avulla valmistat terveellistä ja herkullista arkiruokaa nopeasti ja vaivattomasti.

GoGreen tuo ensimmäisenä Pohjoismaissa markkinoille esikypsennetyt linssit ja herneet. GoGreenin uudet Ready in 5 -tuotteet ovat laadukkaita ja yhtä ravitsevia kuin tavalliset kuivat palkokasvit, mutta esikypsennettyinä ne valmistuvat nopeasti ilman liottamista tai pitkää keittoaikaa. Tuoteperheeseen kuuluu kikherneitä ja vihreitä herneitä sekä ruskeita, vihreitä ja punaisia linssejä.

– Kehitimme Ready in 5 -tuotteet, koska tiedämme, että arkiruokien täytyy valmistua nopeasti, mutta niiden täytyy samalla olla myös herkullisia ja ravitsevia. Vain viidessä minuutissa valmistuvat linssit ja herneet ovat terveellisiä ja maukkaita ja sopivat käytettäviksi monenlaisissa ruuissa, kertoo GoGreenin markkinointipäällikkö Viveca Ståhlberg.

Helpompi vihreä arki
GoGreenin kokit ovat kehitelleet Ready in 5 -tuoteperheen ympärille joukon reseptejä, joilla arkiaterioista saa helposti vihreämpiä. Reseptit ovat nopeita ja helppoja valmistaa, ja antavat uusia ideoita siitä, miten palkokasveja voi käyttää ruuanlaitossa.

Kikherneitä on hyödynnetty kolmessa reseptissä, joissa ne pääsevät monella tapaa oikeuksiinsa. Ruokaisat kikhernepihvit maistuvat esimerkiksi kasvishampurilaisen välissä, ja herkullinen afrikkalainen kikhernepata valmistuu muutamassa minuutissa, kun herneet voi kaataa suoraan kattilaan. Paahdettuina kikherneet muuntuvat rapeiksi ja terveellisiksi välipaloiksi. Reseptit liitteenä.

GoGreen Ready in 5 -tuotteet ovat saatavilla K-citymarketeista, K-supermarketeista, Prismoista, S-marketeista ja Stockmannilta marraskuun alusta lähtien. Valikoimaan kuuluvat Pika-kikherneet, Vihreät pika-herneet, Ruskeat pika-linssit, Vihreät pika-linssit ja Punaiset pika-linssit (valikoima saattaa vaihdella myymälöittäin). Tuotteiden suositushinta on 2,19–2,29 euroa.

GoGreenin tuote- ja reseptikuvia on ladattavissa kuvapankista: www.mediabanken.se
Käyttäjätunnus: Lantmannen

Salasana: Cerealia1

Lisää reseptejä löydät osoitteesta www.gogreen.fi