HAMK-Wetterhoff Miltton Showroomilla

TERVETULOA WETTERHOFF-MUOTOILIJOIDEN TARJOAMALLE AAMIAISELLE  8.6.2011 KLO 9.30 – 11.

MILTTON SHOWROOM
UUDENMAAKATU 4-6

RSVP 6.6.2011 mennessä osoitteeseen showroom@miltton.fi

Hämeenlinnan ammattikorkeakoulun vaatetus-, jalkine-, ja tekstiilimuotoilu -opiskelijoiden OFF THE RAILS! – mallistot ovat nähtävillä Miltton Showroomilla kesä- ja heinäkuun ajan. 23-henkisen  suunnittelijaryhmän  lopputyöt vievät katsojan ainutlaatuiselle matkalle nuoren ja tuoreen muotoilun maailmaan. Vaikka kaikki suunnittelijat lähtevätkin samalta asemalta, on jokaisen määränpää erilainen. Off The Rails! tarkoittaa hyppyä pois tutuilta raiteilta.

MUODIN VUOSI 2011

Miltton Showroomilla esitellään vuoden 2011 aikana suomalaisen vaatesuunnittelun nousevia, ja jo ennestään kirkkaita tähtiä. Mallistot ovat esillä ja lainattavissa kuvauksiin Showroomillamme.

Miltton Showroom
Uudenmaankatu 4-6
www.milttonshowroom.fi
www.miltton.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.