HP julkistaa pienimmän värilasermonitoimitulostimensa

HP LaserJet Pro 100 color MFP M175nw parantaa pk-yritysten tehokkuutta ja tuottavuutta

Helsinki, 19.7.2011 – HP julkisti tänään kaikkien aikojen pienimmän värilasermonitoimitulostimensa(1). HP LaserJet Pro 100 color MFP M175nw on suunniteltu erityisesti pk-yritysten käyttöön. Laitteen ammattilaistasoiset tulostus-, kopiointi- ja skannaustoiminnot, sekä aikaa ja kustannuksia säästävät ominaisuudet tekevät siitä älykkään ja strategisen sijoituksen.

HP LaserJet Pro 100 color MFP M175nw päihittää kilpailevat lasertulostimet tehokkaiden ja energiaa säästävien toimintojensa, kuten Instant-on -teknologian, HP Auto-Off -toiminnon(2), Ethernet-valmiuden ja langattoman liitettävyyden(3) ansiosta. Tehokkaan laitteen myyntihinta on 299 euroa(4).

HP:n ePrint-teknologian avulla tulostus onnistuu kätevästi missä ja milloin tahansa. Sähköpostit, valokuvat ja asiakirjat tulostuvat kannettavista laitteista kätevästi mihin tahansa ePrint-toiminnolla varustettuun HP-tulostimeen(5).

“HP:n M175-sarjan tulostimet vastaavat pienempien yritysten erityistarpeisiin, ja tuottavat laadukkaita ja ammattilaistasoisia tulosteita”, kertoo HP:n EMEA-alueen LaserJet-yksikön Marketing Manager Robert Dinkelacker. ”Kirkkaiden värien, pienen ympäristöjalanjäljen ja matalan energiankulutuksen ansiosta HP LaserJet Pro 100 color MFP M175nw on pk-yrityksille luotettava ja arvokas työväline.”

(1) Tuotteen mitat: 441 mm x 421 mm x 338 mm (leveys, syvyys, korkeus).
(2) HP Auto-On- ja Auto-Off -toiminnot vaihtelevat tulostimesta ja asetuksista riippuen.
(3) Langaton käyttö on riippuvainen fyysisestä ympäristöstä sekä etäisyydestä tukiasemaan. Aktiiviset VPN-yhteydet saattavat rajoittaa toimivuutta.
(4) Arvioitu myyntihinta. Todellinen hinta saattaa vaihdella.
(5) Vaatii internet-yhteyden tulostimeen. Tulostusajat saattavat vaihdella. Luettelo tuetuista asiakirja- ja kuvatyypeistä osoitteessa www.hp.com/go/ePrintCenter. Jotkut HP LaserJet -tuotteet vaativat laiteohjelmistopäivityksen.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.