HP:n suurin All-in-One PC ensi kertaa esillä CES-messuilla

Uudessa valikoimassa on myös telakkamonitori kannettaville tietokoneille

Helsinki, 12.1.2012 – HP esitteli tänään uudet kuluttajille ja ammattilaisille tarkoitetut, upeasti muotoillut ja suorituskykyiset tietokone- ja näyttömallit, joiden käyttömukavuus on erinomainen.

Vuoden 2012 CES-kuluttajaelektroniikkamessuja varten lanseeratut mallit:

• HP Omni27 PC on yhtiön ensimmäinen 68,6 cm:n (27”) All-in-One PC ja HP:n ensimmäinen kosketusnäytötön PC, jossa HP:n Magic Canvas -ohjelmisto takaa upean katseluelämyksen.
  • HP Compaq L2311c Notebook Docking Monitor -telakkamonitori voidaan liittää kannettavaan tietokoneeseen USB-portin kautta. Laite on tehokas ja miellyttävä työasema liikkuville ammattilaisille.

Ylivertaista tyyliä, suorituskykyä ja yksinkertaisuutta

HP Omni27 All-in-One PC on suunniteltu käyttäjille, jotka vaativat muotoilua, helppokäyttöisyyttä sekä suorituskykyä ja haluavat myös nautittavan katselukokemuksen. Elegantin, ohuen 68,6 cm:n (27”) HD-näytön(1) katseluala ulottuu reunasta reunaan ja sen kallistuskulma on jopa 25 astetta, minkä ansiosta näytön voi asettaa mukavaan katselukulmaan.

HP Omni27:ssa on HP:n Magic Canvas -ohjelmisto, jonka avulla työpöytää voi laajentaa horisontaalisesti mitä tahansa kuvia, videoita ja sovelluksia varten. Magic Canvasin kautta pääsee Windowsin pikakuvakkeisiin, tehtäväpalkkiin ja aloitusvalikkoon, joten käyttäjän ei tarvitse välillä poistua käyttöliittymästä. Mukavuutta lisää mm. HP LinkUp -ominaisuus, jonka avulla kannettavan tietokoneen tietoja voidaan käsitellä HP Omni27 PC:n suurella näytöllä ilman tiedostonsiirron aiheuttamia ongelmia.

HP Omni27:ssa on moniydinsuorittimet, pitkälle kehitetty HD-grafiikka ja jopa 2 Tb tallennustilaa.(2) Vakio-ominaisuuksiin kuuluu mm. Beats Audio ja valinnaisiin mm. Blu-Ray-levyasema(3) sekä TV-viritin(4), joten se on äärimmäisen tehokas multimediakone.

Sopivat näyttöratkaisut kaikille budjeteille

HP esitteli myös HP Compaq L2311c:n – 58,42 senttimetrin (23”) Notebook Docking Monitor -telakkamonitorin, johon liikkuvaa työtä tekevät ammattilaiset voivat yhdistää USB-johdolla minkä tahansa kannettavan PC:n, jossa on USB 2.0- tai 3.0-portti.

Sekä jaettuihin että kiinteisiin työympäristöihin erinomaisesti sopivassa HP Compaq L2311c:ssa on Full HD -tasoinen LED-taustavalaistu LCD-näyttö, ja sen HP Smart AC(5)-teknologia sekä lataa HP:n kannettavat tietokoneet että havaitsee ja säätää sähkövirran.

HP Compaq L2311c laajentaa tehokkaasti plug-and-play-työympäristöä. Yhdellä USB-liitännällä käytössä ovat HD-tasoinen videokuva(1), Internet-yhteys ja liitännät muihin laitteisiin suoraan monitorin Ethernet-, SuperSpede USB 3.0- ja USB 2.0 -porteista.

HP Compaq L2311c:ssa on sisäänrakennettu 720p HD web-kamera (1,6) ja HP MyRoom business edition -ohjelmisto sekä Cyberlink YouCam – tuottava web-kameratyökalu, joka helpottaa yhteydenpitoa työtovereihin ja asiakkaisiin missä tahansa.

Hinnat ja saatavuus(7)

• HP Omni27 All-in-One PC:n odotetaan tulevan vähittäismyyntiin 5. maaliskuuta. Hinnat alk. 1299 €.
  • HP Compaq L2311c:n odotetaan tulevan vähittäismyyntiin huhtikuussa 2012. Hinnat ilmoitetaan myöhemmin.

HP
HP luo teknologiaa, joka tarjoaa uusia mahdollisuuksia ihmisille, yrityksille, julkiselle hallinnolle ja yhteiskunnalle. Maailman suurimpana teknologiayrityksenä HP tarjoaa kokonaisuuden, joka kattaa tulostuksen, henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn, ohjelmistot, palvelut ja it-infrastruktuurin. Pilvipalveluiden ja liitettävyyden avulla HP mahdollistaa saumattomat, turvalliset ja päivittäiseen elinympäristöön liittyvät kokemukset verkottuneessa maailmassa. Lisätietoja HP:sta (NYSE: HPQ) osoitteessa http://www.hp.com.

(1) HD-tasoinen kuva edellyttää HD-sisältöä.
(2) Kovalevyjen koossa Gb = miljardi bittiä ja Tb = biljoona bittiä.  Formatoituna kapasiteettia on vähemmän. Jopa 14Gb kovalevyn tilasta on varattu järjestelmänpalautusohjelmistolle.
(3) Blu-Ray levyaseman vastuuvapauslauseke
(4) TV-viritin
(5) HP Smart AC -teknologian avulla HP:n kannettavia voidaan ladata 90W:n asti ja se päästää ainoastaan läpi HP:n kannettavien 90W ylittävän virran
(6) Edellyttää Internet-yhteyttä, joka ei sisälly laitteeseen
(7) Arvioidut vähittäismyyntihinnat. Tosiasialliset hinnat voivat vaihdella.

Liisa Strandvall,
puh. 040 548 3633,