HSL ja Eckerö Line sopivat lippuyhteistyöstä – Laadukasta asiakaspalvelua kehitetään

Eckerö Line aloittaa myymään HSL:n kerta- ja vuorokausilippuja laivallaan m/s Finlandialla Helsinki–Tallinna–Helsinki-reitillä tällä viikolla. Yhteistyöllä sujuvoitetaan matkustajien kulkemista HSL:n liikennevälineillä Länsisatamasta kaupunkiin ja takaisin, kun joukkoliikenteen lippu on valmiiksi ostettuna.

Kyseessä ovat ennakkoon ostettavat HSL:n matkaliput, jotka aktivoidaan näyttämällä lippua HSL:n liikennevälineen lukijalaitteella. Laivalla on myynnissä HSL:n aikuisten ja lasten kaupungin sisäisiä lippuja.

Kertalippujen lisäksi matkustajat voivat käyttää kaikissa HSL:n liikennevälineissä matkakorttia ja mobiililippua tai ostaa lipun pysäkin automaatista tai raitiovaunun kuljettajalta.

Raitiovaunu 7 ja 6T kulkevat Länsisataman ja Helsingin päärautatieaseman välillä.

Lippuja on myynnissä Eckerö Linen laivan, m/s Finlandian, infossa kannella 6.

Mari Flink, osastonjohtaja, HSL
mari.flink@hsl.fi

Taru Keronen, Toimitusjohtaja, Eckerö Line Oy Ab
puh. 050 66 209
taru.keronen@eckeroline.fi

Eckerö Line Ab Oy (perustettu 1994) on suomalainen Helsingin ja Tallinnan välillä säännöllistä laivaliikennettä harjoittava yhtiö, joka kuuluu vuonna 1961 perustettuun Eckerö-konserniin. Yhtiö tarjoaa matkailupalveluita Tallinnan päiväristeilyistä laadukkaisiin hotellimatkoihin sekä rahtipalveluita. Yhtiön laiva m/s Finlandia on Suomen lipun alla Tallinnaan liikennöivä matkustajalaiva. Eckerö Line on reitin ainoa laivayhtiö, jolla on oikeus käyttää suomalaisen palvelun Avainlippu-tunnusta. Vuonna 2015 Eckerö Linen matkustajamäärä oli noin 1 450 000 matkustajaa. Lisätietoja www.eckeroline.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.