Ilmehtimällä leffa-arvostelun voi voittaa matkan Hollywoodiin

Carmex ja Finnkino haastavat ihmisiä arvostelemaan leffan ainoastaan kasvojen ilmeitä käyttäen. Tägäämällä ilmeen  #carmexgoeshollywood leffakävijä voi voittaa matkan Los Angelesiin Warnerin studioille.

Selfie-kulttuurin inspiroimana Carmex järjestää Instagramissa kuvakilpailun - Ihmisiä kannustetaan arvostelemaan leffa ainoastaan kasvojen ilmeitä käyttäen ja tägäämään ilmeet #carmexgoeshollywood ja #leffannimi. Kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan upea kilpailupalkinto: tutustumiskäynti kahdelle hengelle Warner Bros -studioille Los Angelesiin.

Warner Bros on Hollywoodissa sijaitseva elokuva- ja TV-studio, jonka VIP-kierroksella pääsee seuraamaan hittisarjojen ja tulevien menestyselokuvien meneillään olevia kuvauksia sekä tutustumaan huikeisiin lavasteisiin. Palkinto pitää sisällään myös lennot Los Angelesiin sekä viiden päivän majoituksen hotellissa. Kisassa jaetaan myös Finnkinon leffalippuja ja Carmex-tuotteita.

Kilpailuaika on 1.12.2014-28.2.2015. Kilpailuun voivat osallistua kaikki Suomessa pysyvästi asuvat 15 vuotta täyttäneet henkilöt. 15-17 -vuotiaiden osallistujien tulee saada huoltajan lupa kilpailuun osallistumiselle.

Klassikkovoide pelastaa rohtuneet huulet

Carmex-huulivoiteen kehitti Yhdysvalloissa jo 1930-luvun alkupuolella Alfred Woelbing, joka kärsi itse rohtuneista ja kuivista huulista. Alfred myi autonsa tavaratilasta apteekkeihin pieniä lasipurkkeja, jotka sisälsivät hänen käsin valmistamaansa huulivoidetta. Carmex oli vuosien ajan mallien, meikkitaiteilijoiden ja kuuluisuuksien salainen ase, mutta loistava tuote kantautui myöhemmin muidenkin huulille. Tänä päivänä Carmex on kansainvälinen suosikki, sillä maailmassa myydään yli 130 Carmex tuotetta joka minuutti!

CARMEX – USA:n #1 huulivoide

Carmex-huulivoide sisältää ainutlaatuisen yhdistelmän ainesosia – kamferi ja mentoli viilentävät rohtuneiden huulten aiheuttamaa ärsytystä. Tuotteen sisältämä kaakaovoi ja lanoliini kosteuttavat huulia luonnollisesti. Sensaatiomaisen koostumuksensa vuoksi Carmex on ollut USA:n apteekkarien suositelluin huulivoide yli 15 vuotta.

Kilpailun säännöt: carmexgoeshollywood.fi

Suomen RFSU Oy