Jabran SPEAK-sarjan uusi kaiutinmikrofoni lisää neuvottelupuhelujen sujuvuutta ja työskentelyn tehokkuutta

Audio- ja viestintäteknologian asiantuntijayritys Jabra julkistaa Jabra SPEAK 810 -neuvottelukaiutinmikrofonin, joka on menestyksekkään SPEAK-sarjan uusin tulokas. Uutuustuote lisää työskentelyn tuottavuutta tulevaisuudessa poistamalla takkuilevan teknologian aiheuttamat esteet.

Puhelinpalavereissa kohdataan usein monia haasteita. Jabran tutkimus osoittaa, että jopa 15 prosenttia kokouksen pitämiseen varatusta ajasta kuluu sen aloittamiseen liittyviin toimenpiteisiin.  Eniten turhautumista puhelinpalavereissa taas aiheuttaa yleensä huono äänenlaatu. Jabran uusi SPEAK 810 toimii saumattomasti yhteen kaikenlaisten älylaitteiden ja alustojen kanssa, mikä tekee siitä kätevän kokousapurin – erinomaista äänenlaatua unohtamatta.

Uuden kaiutinmikrofonin ominaisuuksiin kuuluvat voimakas kaiutin sekä ainutlaatuinen ZoomTalkTM–teknologia, jonka älykkäiden mikrofonien avulla saadaan aikaan ylimääräisestä hälystä puhdistettu äänimaailma. Tuote on suunniteltu alle sadan neliömetrin huoneita ja yli 15 henkilön samassa huoneessa tapahtuvia neuvottelupuheluita varten. Jabra SPEAK 810 täydentää myös hyvin aiemmin lanseerattuja, pienempiin tiloihin tarkoitettuja ja kannettavia SPEAK 410- ja 510 –tuotteita.

Tuotetta on saatavilla 1.10.2015 alkaen suositushintaan 599 € (ALV 0 %).

Median yhteydenotot:

Kristiina Äikäs

Miltton

kristiina.aikas@miltton.fi

Jabra

Jabra kuuluu GN Netcomiin, joka toimii GN Store Nordin alaisuudessa ja on listattu NASDAQ OMX -pörssissä. Jabra työllistää lähemmäs 1000 ihmistä ympäri maailman, ja yrityksen liikevaihto vuonna 2014 oli 2,871 miljoonaa DKK. Jabra on viestintä- ja audioratkaisujen kehittämisen, tuottamisen ja markkinoinnin johtava asiantuntija, joka on tunnettu vuosikymmenten aikana muodostuneesta edelläkävijyydestään innovoinnissa, luotettavuudessa ja laadukkaiden tuotteiden valmistuksessa. Jabran kuluttaja- ja yritysosastot tuottavat johdollisia ja langattomia kuulokkeita, sekä puhelinkaiutinjärjestelmiä, jotka tarjoavat yksityishenkilöiden ja yritysten työskentelyyn parempaa liikkumisen vapautta sekä mukavuutta lisääviä toimivia ratkaisuja.

© 2014 GN Netcom A/S. Kaikki oikeudet pidätetään. Jabra® on GN Netcom A/S:n omistama rekisteröity tavaramerkki. Kaikki muut tiedotteessa esitetyt tavaramerkit ovat kunkin omistajansa omaisuutta. (Designia ja erityispiirteitä voidaan muuttaa ilman ilmoitusta).

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.