Jatkoa saava Vain elämää -yhteistyö täydentää Eckerö Linen kaikkien aikojen musiikkivuotta

Eckerö Line ja Nelonen Media jatkavat onnistunutta ohjelmayhteistyötään. Neljättä kautta jatkuvan yhteistyön myötä Eckerö Line tulee näkymään ja kuulumaan 21. huhtikuuta alkavalla, Vain elämää -ohjelman kuudennella kaudella. Vuoden aikana m/s Finlandian lavalle nousevat sekä ohjelmassa nähtävät huippuartistit että muut suomalaiset eturivin tähdet.

Suomen aktiivisin keikkapaikka ja Suomen katsotuin musiikkiohjelma lyövät hynttyyt yhteen jo neljättä kertaa. Yhteistyö Nelonen Median ja jälleen huhtikuussa alkavan Vain elämää -ohjelman kanssa täydentää Eckerö Linen huikeaa musiikkivuotta. Vain elämää -tähdet Robin, Laura Voutilainen, Olli Lindholm, Irina, Petra Gargano ja Nikke Ankara esiintyvät m/s Finlandialla kevään, kesän ja syksyn aikana.

”Jatkamme ilolla hyvin sujunutta, monivuotista yhteistyötämme Nelonen Median kanssa. Vain elämää -ohjelman kuudennella kaudella on mukana jälleen upea kattaus eturivin artisteja, jotka sopivat erinomaisesti myös m/s Finlandian lavalle tuottamaan iloa asiakkaillemme”, kertoo Eckerö Linen myynti- ja markkinointijohtaja Ida Toikka-Everi.

Suomen suurin keikkajärjestäjä

m/s Finlandialla on jopa 2 400 artistipäivää vuodessa, ja Eckerö Linen yli 20-vuotisen historian aikana niitä on kertynyt jo yli 40 000. Eckerö Line on suuri viihdeartistien työllistäjä Suomessa ja m/s Finlandialla järjestetään enemmän keikkoja vuodessa kuin Musiikkitalossa ja Tavastialla yhteensä*. Laivalla kuullaan joka päivä elävää musiikkia: bändejä, duoja, solisteja ja trubaduureja. Laivan viihderavintolaan mahtuu kerralla jopa 1500 ihmistä nauttimaan isoimpia keikkoja.

Kotimaisen Eckerö Linen m/s Finlandian lavalla pääsevät tänä vuonna loistamaan sekä huippusuositut suomalaiset artistit että tulevaisuuden tähdet.  Laivan lavalle nousevat muun muassa Anssi Kela, Suvi Teräsniska, Kasmir, Benjamin, Tuomari Nurmio, Mikael Konttinen, Eini, Nopsajalka ja Pete Parkkonen.

Suomi 100, Sibelius-Akatemia ja m/s Finlandia

Vuoden alussa käynnistetty Eckerö Linen lahja satavuotiaalle Suomelle on saanut paljon positiivista palautetta sekä muusikoilta että asiakkailta. Laivan lavalle nousee joka toinen torstai Taideyliopiston Sibelius-Akatemian nuoria muusikoita. He pääsevät näyttämään kykynsä koko vuoden kestävässä musiikki-ilottelussa.

”Yhteistyöllä Sibelius-Akatemian kanssa haluamme edistää suomalaisten muusikoiden työllisyyttä ja osaltamme edesauttaa sitä, että meillä on jatkossakin lahjakkaita muusikoita laivalla esiintymässä ja asiakkaitamme viihdyttämässä. Tästä on tulossa Eckerö Linen kaikkien aikojen musiikkivuosi!”, Eckerö Linen toimitusjohtaja Taru Keronen iloitsee.

*Teosto 2014 & 2015

Taru Keronen, toimitusjohtaja

taru.keronen@eckeroline.fi

Ida Toikka-Everi, myynti- ja markkinointijohtaja