Jouluiloa lähelle – Matkahuolto vie joulupaketit vaikka lähikauppaan

Matkahuollon kautta joulupaketit on helppo lähettää lähelle vastaanottajaa. Lähellä-paketissa voi lähettää jopa kahdeksan kiloa jouluiloa lähes 1.200 Pakettipisteeseen ympäri Suomea. Lähellä-paketin voi noutaa Matkahuoltojen ja asiamiesten lisäksi kaikista Siwoista, Valintataloista sekä Euromarketeista.

Joulupaketit kulkevat Matkahuollon kyydissä edullisesti ja nopeasti. Matkahuollon Lähellä-paketit soveltuvat yhtä hyvin sekä pehmeille että koville joulupaketeille, ja niiden vastaanotto onnistuu vaikka Lähikaupassa asioinnin lomassa. Paketit ehtivät jouluksi perille, kun ne lähetetään viimeistään 21. joulukuuta. Paketteja voi lähettää Matkahuollon omien toimipaikkojen lisäksi Matkahuolto-asiamiehiltä. Pakettien noutopisteinä toimivat Matkahuollon toimipaikkojen ja asiamiesten lisäksi kaikki Siwat, Valintatalot sekä Euromarketit. Useiden kauppojen pitkät aukioloajat iltaisin ja viikonloppuisin tekevät paketin noutamisesta entistäkin joustavampaa. Lähellä-pakettien noutopisteitä on lähes 1.200 kpl, joista lähimmän voi etsiä osoitteen perusteella Matkahuollon internetsivuilta tai Matkahuollon Pakettipalvelujen palvelunumerosta 0800 132 582, joka palvelee henkilökohtaisesti ja maksutta ma-pe klo 8-18. Matkahuollolla on sopiva palveluvaihto niin kevyiden tai painavampien kuin pehmeiden tai kovienkin pakettien lähettäjille. Suurimmassa Lähellä-paketissa kulkee jopa kahdeksan kiloa tasan kahdeksalla eurolla. Tätä pienemmille lähetyksille sopivat edullisemmat Lähellä-Dokumenttikuori (max.1 kg) ja Lähellä-Rahtipussi (max. 2 kg). Vastaanottajalle ilmoitetaan Lähellä-paketin saapumisesta tekstiviestillä tai e-kirjeellä, joten osoitekorttiin kannattaa merkitä aina vastaanottajan matkapuhelinnumero. Pakettien hinnat ovat pakettityypeittäin aina samat, joten lähetyksen tarkka hinta on tiedossa jo etukäteen. Muihin vastaaviin suomalaisiin palveluihin verrattuna Lähellä -pakettien hinnat voivat olla yli kaksi euroa edullisempia. Tässä esimerkkejä Matkahuollon Pakettipalveluista, joissa kuljetus ja pakkaus sisältyvät hintaan: Lähellä-paketti: maksimipaino 8 kg. Hinta 8,00 € Lähellä-Rahtipussi: maksimipaino 2 kg. Hinta 7,50 € Lähellä-Dokumenttikuori: maksimipaino 1 kg. Hinta 7,00 € Lähellä-Pullopakkaus: 0,75 l normaalimittainen viinipullo, maksimipaino pullon paino. Hinta 9,00 € Matkahuolto kuljettaa myös suuremmat paketit sekä pikalähetykset. Tarkempia tietoja Matkahuollon Pakettipalveluista ja hinnoista löytyy Matkahuollon internetsivuilta: http://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut/palvelut_ja_hinnat/ Matkahuolto toivottaa kiireetöntä ja vaivatonta joulun odotusta!

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.