Jouluiset lahjavinkit Electroluxilta

Joulukuu lähestyy ja nyt paras aika pohtia, mitä itselleen toivoo. Electroluxilta löytyy herkullisia uutuustuotteita sekä päivitettyjä versioita klassikoista. Leipomisesta nauttivalle läheiselle löytyy erinomaiset tulokset takaava Electrolux Assistent -yleiskone uusissa raikkaissa väreissä. Kodin siisteyttä ja omaa aikaa arvostaville löytyy tehosiivoukseen parivaljakko PUREi9 robotti-imuri ja sen värimaailmaan yhteensopiva Ergorapido 2 in 1-imuri tai UltraPower varsi-imuri.

Electrolux Assistent: klassikko uusissa väreissä

Electrolux Assistent -yleiskoneen värivaihtoehdot ovat kokeneet päivityksen – nyt voit valita herkullisen hattaraisen ruusukullan (EKM4610) tai samppanjankultaisen värin (EKM4620), jotka tekevät leivonnasta luksusta. Assistent-yleiskone avustaa leipomisessa aina kermavaahdon vispaamisesta leipätaikinan vaivaamiseen asti. Assistentin tehokkaassa moottorissa on 10 tehotasoa sekä valaistu säätönuppi. Vahvan täysmetallirungon ansiosta joululahjaksi saadusta Assistentista voi nauttia vuodesta toiseen. Yleiskoneen mukana tulee taikinakoukun, sekoittimen ja vispilän lisäksi kaksi teräskulhoa sekä roiskesuoja kansi.

Electrolux 7000 -sarja – leivänpaahdin, kahvi- ja vedenkeitin sävy sävyyn

Electroluxin 7000 -sarja ei ainoastaan tarjoa tarpeellisia toimintoja kiireiseen arkeen ja rentoihin viikonloppuihin – sen yhteensopiva värimaailma tuo myös yhtenäisyyttä sisustukseen! Raikkaan punaisen lisäksi väreinä ovat valkoinen ja teräs. Uudistettu vedenkeitin EEWA7700 on teetä rakastavalle ehdoton – sen digitaalinen näyttö kertoo veden lämpötilan asteen tarkkuudella, mikä takaa että matcha-teesi on aina täydellistä. Sarjan muistakin tuotteista löytyy modernia innovatiivisuutta, joka tekee arjesta erityistä: esimerkiksi ajastimella varustetussa EKF7500-kahvinkeittimessä on myös elektroninen aromitoiminto, jolla pystyt valitsemaan kahvisi vahvuuden ja EAT7700-leivänpaahdin tuottaa tasalaatuisen paahtotuloksen elektronisen paahtoasteen tunnistimen avulla.

Älykästä ja itsenäistä apua siivoukseen: Electrolux PUREi9

Uuden PUREi9-robotti-imurin ansiosta on mahdollista jättää imurointi jonkun muun hoidettavaksi samalla kun itse keskittyy vaikka jouluisten herkkujen leipomiseen tai talvisesta säästä nauttimiseen. 3D Vision-teknologian omaava PUREi9 skannaa imuroitavan tilan, havaitsee esteet ja määrittää virtuaalisen tilan, jonka avulla se siivoaa tarkasti ja automaattisesti. Se osaa jopa laittaa itsensä lataukseen! PUREi9-mobiilisovelluksen avulla voit hallita robottia silloinkin, kun et ole kotona. Yhtenevää estetiikkaa kaipaavalle tiedoksi, että satiinisen vaalean hiekan värinen PUREi9 PI91-5SSM on väriltään yhteensopiva Electroluxin UltraPower EUP86SSM -varsi-imurin kanssa ja Ergorapido 2 in 1 EER77MBM -imuri muodostaa kauniin parin mahongin satiinisen PI91-5MBM kanssa.

Electroluxin uudistetut UltraPower ja Ergorapido – parasta mitä varsi-imureilta voit toivoa

Aikaisempaakin tehokkaammissa UltraPower-varsi-imurissa ja Ergorapido 2 in 1-imurissa on nyt vieläkin parempi suorituskyky ja kestävämpi akku. Imureita yhdistää niiden käyttömukavuus, tehokkuus ja langattomuus. Ulkonäöltään ne miellyttävät silmää, minkä takia ne voivat olla aina esillä siellä, missä niitä eniten tarvitaan. UltraPower varsi-imuri on tehokas työkalu pidempiin siivousurakoihin: sen TurboPower-litiumakun ansiosta voit yhdellä latauksella imuroida jopa yli tunnin. Ergorapidon käsi- ja varsi-imuri yhdistelmässä joustava 180° EasySteer-ohjaus tekee liikkumisesta helppoa ja suulakkeen kääntymisestä sujuvaa kaikilla pinnoilla. UltraPower-imurissa ja suurimmassa osassa Ergorapido-imureissa on myös Electroluxin patentoitu BrushRollClean-toiminto, joka puhdistaa suulakkeen harjaan kertyneet hiukset ja kuidut hygieenisesti silmänräpäyksessä.

Electrolux Sport Blender –terveellisen evään mukaan ottaminen tehty helpoksi

Jouluruokien ansaitun nauttimisen jälkeen Electrolux Sport Blender auttaa aloittamaan uuden vuoden terveellisemmin. Blenderissä valmistettu smoothie on jo valmiiksi juomapullossa, joka on helppo ottaa mukaan töihin evääksi tai treenin jälkeen nautittavaksi. Neljäsiipisen terän ansiosta blenderi hienontaa myös pähkinät sekä jäiset ainekset. Mukana tulee myös kaksi 0,6 litran BPA-vapaata muovipulloa, joihin eivät hajut ja maut tartu. Väreinä on puuterinen pearl rose (ESB2640), helmenvalkoinen (ESB2630) ja intensiivinen dark charcoal (ESB2610)

Emilia Kahola, tuoteryhmäpäällikkö
Oy Electrolux Ab