JUDE LAW LEXUKSEN UUDEKSI MAINOSKASVOKSI – TÄLTÄ NÄYTTÄÄ “THE LIFE RX”

TUORETTA KAMPANJAA JA TV-MAINOSTA TÄHDITTÄVÄ HOLLYWOOD-NÄYTTELIJÄ JOHDATTELEE KATSOJAT KIEHTOVAN JA VAUHDIKKAAN ELÄMÄNTYYLIN KULISSEIHIN

Lexus Europe julkisti tänään yhteistyönsä Hollywood-näyttelijä ja -tuottaja Jude Lawn kanssa. Yhteistyö liittyy “The Life RX” -kampanjaan, joka on suunniteltu tukemaan uuden luksusmaasturi Lexus RX:n lanseerausta. Kampanja rakentuu nopearytmisen ja jännittävän elämäntyylin ympärille – sellaisen elämäntyylin, jossa yhdistyvät tyylikkyys ja särmä ja jossa ratin takana oleva kuljettaja asettaa rajat sille, mikä on mahdollista.

Tämänpäiväinen julkistus on lähtölaukaus ainutlaatuiselle yhteistyökampanjalle, jossa yhdistyy luksus, kokemuksellisuus ja laadukas, yksityiskohtia myöten hiottu työnjälki. Jude Lawin ja Lexuksen yhteistyö antaa kuluttajan uppoutua “The Life RX” -elämäntyyliin interaktiivisten videoiden ja teatterin avulla. Law tähdittää myös TV-mainosta, joka on kuvattu upealla Ranskan Rivieralla sekä Italian Fiuggi-alueen henkeä salpaavan kauniilla kukkuloilla.

Tänään päivänvalon ympäri Eurooppaa näkevän mainoksen myötä on mahdollisuus heittäytyä täysin uudenlaiseen, vauhdikkaaseen maailmaan ja tutustua siihen, millaista on  ‘The Life RX‘.

Jude Law kommentoi kampanjaa: “Rakastan ajamista ja siihen liittyvää eskapismia. The Life RX -konsepti on mielenkiintoinen ja oikeassa siinä, että oikeanlainen auto mahdollistaa uskomattomia elämyksiä. Lexus halusi luoda mukaansatempaavan elämyksen, johon kaikki voivat osallistua – halusin ilman muuta olla tässä mukana.”

Alain Uyttenhoven, Head of Lexus Europe kertoo: “Olemme todella innoissamme saadessamme tehdä yhteistyötä The Life RX-kampanjassa Jude Lawn kanssa, sillä hän on fantastinen näyttelijä ja todellinen herrasmies. ”The Life RX” heijastaa hyvin sitä, miten RX-malli yhdistää uudenlaisen palkitsevan käyttökokemuksen, rohkean designin, innovatiivisen teknologian ja premium-luokan luksuselämyksen. Tällainen edistyksellinen ja ensiluokkainen elämys on osa Lexus-brändin DNA:ta, ja halusimme tuoda tämän esille innovatiivisella lanseerauskampanjalla ja TV-mainoksella.”

Voit katsoa The Life RX -mainoksen osoitteessa https://www.youtube.com/user/LexusEurope

Uuden neljännen sukupolven Lexus RX:n Euroopan ensiesittely oli Frankfurt Motor Show -tapahtumassa syyskuussa ja malli on nyt saapunut myyntiin.

Tuotetietoja ja kuvia löydät Lexus Europe -uutishuoneesta osoitteesta http://newsroom.lexus.eu/newsroom/135/213/rx

LEXUS

Heikki Laukkanen