Syksyllä K-ryhmän ruokakauppohin ympäri Suomen

Alkuvuodesta markkinoille tullutta Caccu-keksitaikinaa voi ostaa jo 65 päivittäistavarakaupasta Helsingistä, Espoosta, Vantaalta, Kirkkonummelta ja Hämeenlinnasta. Syksyllä 2018 taikinoiden on määrä tulla myyntiin K-ryhmän valikoimiin ympäri Suomen.

Paistovalmis ja lisäaineeton pakasteherkku

Caccu-keksitaikinoiden valmistuksessa käytetään vain korkealaatuisia ja puhtaita raaka-aineita. Suklaa on ranskalaista, kaikki muu kotimaista. Pakastamisen ansiosta taikinan valmistuksessa ei tarvita lisäaineita, vaan tuote on täysin lisäaineeton. Caccu-keksitaikinoiden makuvaihtoehdot ovat aidot amerikkalaiset suosikit, triple chocolate ja chocolate chip.

Utahista Helsingin Kallioon

Marjoniemi kasvoi Utahissa, jossa hän leipoi keksitaikinan ensimmäisen kerran. Caccu valmistuu tätä nykyä leipomotiloissa Kalliossa, mutta edelleen kotikonstein. Resepti ei ole muuttunut matkan varrella, vaan on edelleen se sama herkullinen, josta koko idea sai alkunsa.

Kaikki jälleenmyyjät on nähtävillä osoitteessa www.caccu.fi

Lisätiedot:

Sara Marjoniemi

sara@caccu.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.