K U P L I V I N,  H A U S K I N,  R E N N O I N  &  A U R I N K O I S I N

Uudenmaankatu 4-6

R.S.V.P.  26.4.2011 mennessä: showroom@miltton.fi

Mukana mm..

Specsaversin värikäs kevätlanseeraus – ensiesittelyssä Benettonin ja Karen Millerin kehysmallistot. Stailaa silmät värillisillä piilolinsseillä ja nappaa omaksi Haga Eyewearin trendikkäät aurinkolasit. P.S. Malleja on rajoitettu määrä!

Maistellaan Tropicana-mehujen ja erilaisten herkkujen suussa sulavia yhdistelmiä.

Tilaisuudessa pääset tutustumaan Microsoftin uusiin maksuttomiin Windows Live -kuluttajapalveluihin ja ensimmäiset vieraat saavat halutessaan mukaansa Microsoftin web-kameran tai design-hiiren.

Esillä tietenkin myös FW11/12-muotia!

Miltton Showroom
Uudenmaankatu 4-6
www.milttonshowroom.fi
www.miltton.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.