Kansainvälinen juomabrändi Pepsi lanseeraa suomalaiset festariemojit – kesäinen hipsteriemoji on vihdoin täällä!

Pepsi Max lanseeraa kesäkampanjassaan oman suomalaisen, festareista ja kesästä inspiraationsa saaneen PepsiMoji-kokoelman

10.6.2016 [#PEPSIMOJI, #SAYITWITHPEPSI, #MAXSUMMER] Pepsi Max vapauttaa suositut emoji-symbolit digistä pulloihin ja kutsuu kuluttajat välittämään kesän fiiliksiään PepsiMoji-kokoelman avulla. Pepsi julkaisee yli 600 patentoitua PepsiMoji-kuvaa ympäri maailmaa yli sadassa maassa ja ottaa samalla hauskasti kantaa paikallisiin kulttuurisiin ilmiöihin Emojeille tyypillisillä ilmaisukeinoilla.

PepsiMoji-kokoelman kuvissa seikkailee niin maailmanlaajuisia kuin paikallisiakin ilmiöitä kommentoiva kuvasto, ja symbolit yhdistävät Pepsi-faneja ympäri maailmaa.

Pepsi Max lanseeraa Suomi-aiheisen PepsiMoji-kokoelman, joka saa inspiraationsa kesäisistä aktiviteeteista ja suomalaisesta yöttömän yön tunnelmasta. Kahdeksanosaisessa Pepsimoji-kokoelmassa on mukana Suomen kesään olennaisena osana kuuluvan saunoja-emojin lisäksi niin hipsteri-emoji kuin musiikkia kuunteleva hirvi-emoji. Festariteemaa edustavat myös riehakas festariyleisö, sekä asiaankuuluvan tyylin omaksunut juhannushippi-emoji kukkapannassaan.

Suomalaiset kesä-PepsiMojit ovat:

Sauna – It’s hot in here

National Costume

Happy Festival Camper

Rock-a-doodle

Music Moose

Midsummernight hippie

Timber-Hipster

Festival Hooray

Kesäfestivaaliteema toistuu myös Pepsi Max-, Pepsi Max Cherry- ja Pepsi-tuotteiden pakkauspromootiossa 20.6.–21.8. välisen ajan. Kampanjan aikana voi skannaamalla Pepsi- logon osallistua kilpailuun, jonka pääpalkintoja on festivaalielämys jossain Euroopan kuumimmassa festarikohteessa lentoineen majoituksineen ja lippuineen. Lippuja arvotaan festivaaleille Barcelonaan, Osloon, Cheshireen tai Antwerpeniin. Pulloissa on jaossa festarilippuja myös kotimaisille huippufestareille Provinssiin, Weekendfestivaaleille ja Blockfestiin.

Lisätiedot:

Oona Kasslin, Miltton

oona.kasslin@miltton.fi

Pepsi

Pepsi tuli Suomen markkinoille vuonna 1968, ja vuoden 1999 alusta Pepsi-tuotteiden valmistuksesta ja jakelusta on vastannut Hartwall. Pepsin valmistus alkoi USA:ssa vuonna 1898. Sokkomakutesteissä parhaimman makuiseksi arvioitu kolajuoma, Pepsi, on markkinoiden dynaamisin, aktiivisin ja nuorekkain kolajuomamerkki. Kaloriton Pepsi Max puolestaan aloitti menestystarinansa Suomessa vuonna 1994 ja on tänäkin päivänä Suomen ylivoimaisesti juoduin sokeriton virvoitusjuoma.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.