Kesä alkaa nyt – ilmaista jäätelöä koko kansalle!

Sunnuntaina kellot kääntyvät kesäaikaan ja samalla käynnistyy jäätelökesä ympäri Suomen.  Ingman ja R-kioskit aloittavat kesäkauden sunnuntaina 30.3. klo 12 jakamalla ilmaista jäätelöä Suomen jokaisessa jäätelöä myyvässä R-kioskissa.

Kun kellot siirtyvät kesäaikaan, suomalaiset alkavat valmistautua kesän tuloon: jäätelökioskeja valmistellaan ensimmäisiä lämpimiä päiviä varten, ja Ingmanin jäätelömestari Jouni tiimeineen on valmistanut herkulliset kesäjäätelöt valmiiksi Sipoon idyllisissä maisemissa.

Sunnuntaina 30.3. klo 12 Ingman ja R-kioski ottavat askeleen lähemmäksi valoisaa vuodenaikaa ja aloittavat virallisesti jäätelökesän jakamalla yhteensä 100 000 Ingman-jäätelöä R-kioskeissa ympäri Suomen. Toista kertaa järjestettävällä tapahtumalla Ingman haluaa tuoda kesän lähemmäksi suomalaisia pitkän talven jälkeen − monelle merkki kesästä on ensimmäinen ulkona syöty jäätelö.

Uusia Ingman Minttu -tuutteja ja laktoosittomia Kingis suklainen rouhe -puikkoja jaetaan kaikissa jäätelöä myyvissä R-kioskeissa sekä isossa päätapahtumassa Helsingin Narinkkatorilla niin kauan kuin ilmaisia jäätelöitä riittää. Facebookissa järjestetyn yleisöäänestyksen voitti Turun torin R-kioski, joka saa jaettavaksi tuplamäärän jäätelöä. Lisäksi normaalia reilumman satsin jäätelöä saavat seuraavat R-kioskit:

Oulu (Hallituskatu)
Espoo (Kauppakeskus Lippulaiva)
Tampere (Koskikeskus)
Jyväskylä (Kauppakatu 39)

Julia Huusko, markkinointipäällikkö, R-kioski Oy
julia.huusko@r-kioski.fi

Heidi Rantala, markkinointipäällikkö / Unilever Finland Oy
heidi.rantala@unilever.com

Riitta Jantunen, viestintäpäällikkö / Unilever Finland Oy
riitta.jantunen@unilever.com

Iida Valin, viestinnän suunnittelija, PR / Miltton Oy
iida.valin@miltton.fi

Ingman

Ingman on suomalainen klassikkojäätelötuotemerkki, jonka tuotteet sopivat suomalaiseen makuun. Vuodesta 2011 alkaen Ingman -jäätelöt ovat olleet osa Unileverin konsernia. Ingman-jäätelöillä on pitkät perinteet jäätelönvalmistuksessa, ja Ingmanin jäätelöitä, kuten esimerkiksi Kingis, Jättis ja yhden litran pakkaukset, tuotekehitetään ja valmistetaan Suomessa Sipoon tehtaalla. Tuotannossa painotetaan laadukkaita raaka-aineita, ja tuotteissa komeilee korkeasta kotimaisuusasteesta kertova Avainlippu-tunnus

Lisätietoja Ingmanista: www.ingman.fi

R-kioski

R-kioski on osa Reitan Convenience -yhtiötä, johon kuuluvat Narvesen Norjassa ja Latviassa, Pressbyrån Ruotsissa, 7-Eleven ja Shell/7-Eleven Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, R-kiosk Virossa sekä Lietuvos Spauda Liettuassa. Reitan Convenience on markkinajohtaja jokaisessa toimintamaassaan. Vuonna 2012 Reitan Conveniencen liikevaihto oli EUR 1,8 miljardia ja myymälöitä sillä oli 2 500 ja työntekijöitä 18 000.

Lisätietoja R-kioskista: www.r-kioski.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.