Lahjaideoita Electroluxilta syksyn merkkipäiviin ja jouluksi

Syysiltojen pimentyessä on hyvä kohdistaa ajatukset jo tulevaan isänpäivään ja joulunajan lahjoihin. Uutuuksista löytyy vinkkejä niin innokkaille leipojille kuin keittiöltä tyyliä vaativille kotikokeille. Päivitetyn Ergorapido-imurin erikoissuulake tuo helpotusta lemmikkien omistajille ja entistäkin tehokkaampi, johdoton UltraPower on huipputehokas varsi-imuri kaikille lattiapinnoille. QuickSteam-höyrysilityskeskuksella silität vaatteet ja sisustustekstiilit hetkessä.

Assistent Pro EKM6000 ja EKM6100 – yleiskone vaativammalle kotikokille
Electrolux tuo markkinoille tehostetun version jo klassikoksi muodostuneesta Assistent-yleiskoneesta. Assistent Pro:ssa on 10 nopeusvaihtoehtoa, voimakas moottori, digitaalinen näyttö ja-ajastin sekä käytännöllinen LED-valo kulhon yläpuolella. Yleiskoneen entistä suurempi, 5.7 l teräskulho mahdollistaa mm. suurempien taikinamäärien vaivaamisen. Assistent Pro -yleiskone mahtuu standardikokoiseen tilaan ja sitä voi käyttää keittiökaapiston alla, kiitos kulhon nostomekanismin.

Värivaihtoehdot: musta ja kirkas valkoinen
Suositushinta: 599 €

Expressionist-aamiaissarjan uudet tyylikkäät värit: Valkoinen ja hiilenharmaa

Expressionist Collection -aamiaissarja tarjoaa ajatonta muotoilua ja innovatiivisia toimintoja niin kiireisiin arkiaamuihin kuin rentoihin viikonloppuihin. Nyt sarja on saatavilla tyylikkään hiilenharmaana ja haluttuna valkoisena. Sarjan kahvin- ja vedenkeittimissä sekä leivänpaahtimessa yhdistyvät sulava design, harkitut yksityiskohdat ja kätevät ominaisuudet. Esimerkiksi Expressionist-vedenkeittimen lämpötila on säädettävissä sopivaksi eri teelajikkeille ja kahvinkeittimessä on 24h-ajastintoiminto.

Suositushinta:
Valkoinen / hiilenmusta kahvinkeitin 149 €
Valkoinen / hiilenmusta vedenkeitin 129 €
Valkoinen / hiilenmusta leivänpaahdin 119 €

UltraPower ZB5026 varsi-imuri – imuroi yli tunnin yhdellä latauksella

Tyylikäs, johdoton UltraPower on Electroluxin kaikkien aikojen tehokkain varsi-imuri, jolla voi nyt imuroida yli tunnin ajan yhdellä latauksella. Päivitetyssä UltraPowerissa on helposti vaihdettava Litium TurboPower -akku, joka mahdollistaa pitkäaikaisen ja keskeytymättömän imuroinnin. Vara-akun voi helposti ottaa mukaan esimerkiksi mökille tai veneelle. UltraPower on huipputehokas pölyn ja roskan kerääjä kaikille lattiapinnoille sekä matoille. Tehokkuutensa ansiosta imuri soveltuu niin pienen asunnon kuin kakkoskodin ainoaksi imuriksi.

Suositushinta: 449 €

Ergorapido Power Edition ZB3225POW – johdotonta vapautta ja tyyliä, nyt entistä tehokkaammin

Electroluxin johdoton Ergorapido on jo yli miljoonan kodin luottoimuri! Uudistuneissa imurissa on nyt huomattavasti enemmän tehoa ja käytettävyyttä helpottavia ominaisuuksia, kuten esimerkiksi moottoroitu PowerPrecision -suulake lemmikkien karvojen entistä tehokkaampaan ja helpompaan imurointiin. Ergorapidon irrotettavalla käsi-imurilla imuroi vaivatta niin leivänmuruset pöydältä ja pölyt tuoleilta – imuri on täydellinen apuväline pikkusiivoiluun tai kesämökille. Päivitetty Litium HD TurboPower -akun ansiosta imurilla voi nyt imuroida jopa 45 minuuttia yhteen putkeen.

Suositushinta: 249 €

QuickSteam höyrysilityskeskus EDBS3340 – puvuntakit ja verhot siliävät sekunneissa

Laadukkaalla ja hyvällä huollolla saa lempivaatteet ja -tekstiilit kestämään pidempään ja pysymään kauniina. Päivitetty QuickSteam -silityskeskus on käyttövalmis vain 1,5 minuutissa. Keskuksen entistä isompi vesisäiliö ja 100 g höyryntuotto, joka vastaa yli 4 baarin painetasoa, mahdollistavat vaatteiden ja muiden tekstiilien nopean silityksen – myös pystysuunnassa. Höyrysilityskeskusta on myös helppo ja miellyttävä käyttää, sillä vesisäiliön paino ei rasita käsivartta.

Suositushinta: 169 €

Katja Eerola, tuoteryhmäpäällikkö
Oy Electrolux Ab
p. 030 600 5165 tai 040 533 3460
katja.eerola@electrolux.com

Iida Valin, viestintä ja PR
Miltton Oy
iida.valin@miltton.fi

Electrolux

Electrolux on maailman johtava kotitalouksiin ja ammattikäyttöön tarkoitettujen laitteiden valmistaja. Electroluxin ydintoimintaa on tuottaa huolellisesti muotoiltuja, kuluttajatutkimukseen perustuvia innovaatioita, jotka vastaavat sekä kuluttajien että ammattilaisten tarpeisiin. Electrolux valmistaa jääkaappeja, astianpesukoneita, pesukoneita, pölynimureja, liesiä ja ilmastointilaitteita. Yhtiön tunnetuimmat tuotemerkit ovat Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire ja Electrolux Grand Cuisine. Yhtiö myy vuosittain yli 50 miljoonaa tuotetta 150 maahan. Vuonna 2014 Electroluxin myynti oli 12,3 miljardia euroa ja työntekijöitä yhtiöllä oli maailmanlaajuisesti 60 000. Lisätietoja Electroluxista löytyy osoitteista www.electrolux.com/press ja www.electrolux.com/news.