LIBRESSE VOICE EDITION – Tuo tyttöjen äänen kuuluviin

Libresse Voice Edition on täällä viimein! Siteitä on rajoitetun ajan saatavana kääreissä, joiden designista vastaavat nuoret naispuoliset suunnittelijat. Kuvitus perustuu lyhyisiin viesteihin tunteista, kuukautisista, rakkaudesta, tabuista ja ystävyydestä.

Samaan aikaan kun siteet tulevat myyntiin, Libresse käynnistää myös ”Voice Battle”-kilpailun Internetissä, jossa tytöt voivat kilpailla paikasta parrasvaloissa ilmaisemalla omia tunteitaan, ajatuksiaan ja mielipiteitään tekstin ja kuvien välityksellä. Sivuilla kävijät ja asiantuntijatuomaristo valitsevat parhaat esitykset ja lopulliset finalistit kerätään muun muassa pohjoismaiseen Voice-kirjaan. Libresse Voice Battle -kilpailu on käynnissä viikoilla 26¬–33. Voice Edition -pakkaukset ovat liikkeissä viikosta 24 alkaen ja ne sisältävät samoja siteitä kuin tavallisetkin pakkaukset, mutta 25 eri kuosiin käärittynä. HUOM! TIEDOTE JA KUVA LIITTEENÄ Lehdistökuvia on myös saatavana osoitteesta: http://holvi.artstudio.fi Käyttäjätunnus: sca Salasana: 4523

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.