Luksusbrändi Emporio Armani saapuu Specsaversille

Ylellisessä mallistossa viehkeitä vintage-laseja, Mad Men -henkeä sekä klassisia linjoja

Specsaversin designkehysten valikoima täydentyy kansainvälisen huippumuodin helmellä, kun Emporio Armani -kehysmallisto saapuu liikkeiden valikoimiin.  Giorgio Armanin luottosuunnittelijat ovat luoneet elegantin kehysmalliston, jonka identiteetti perustuu maailman johtavan muoti-imperiumin menestysreseptiin – laatuun, taidokkaaseen muotoiluun ja hienostuneisiin yksityiskohtiin.

Italialaisen muotitalo Armanin uusi Emporio Armani -silmälasimallisto sisältää ylellisen valikoiman nuorekkaita luksuskehyksiä naisille ja miehille. Kehysluomusten takana ovat Giorgio Armanin kiitetyimmät suunnittelijat.

-Emporio Armani -kehysten muotokieli ja värimaailma ovat brändiuskollisesti äärimmäisen hienostuneita ja ajattomia. Niiden eleganssi imartelee hyvin monenlaisia kasvoja, joten mallistosta on helppo löytää juuri omille piirteille sopiva vaihtoehto. Rakastettu brändi täydentää upeasti Specsaversin kasvavaa luksuskehysten valikoimaa, Specsaversin tuoteasiantuntija Tanja Korteniemi kertoo.

Armanin kehykset leikittelevät Mad Men -tunnelmissa

Emporio Armanin silmälasiuutuudet sisältävät klassisia malleja, mutta myös voimakkaita vintage-vaikutteita. Etenkin 60-luvun neliskulmaiset miesten pokat ovat kuin suoraan charmantista Mad Men -maailmasta.

Luksuskehysten värimaailma on intensiivinen ja herkkä. Tummanvioletit, mustat sekä kastanjanruskeat sävyt antavat kasvoille kulmikkuutta, kun taas kaksiväriset pastelliyhdistelmät sekä kilpikonnakuviot tuovat malleihin raikkautta.

Suunnittelijoiden jokainen luomus edustaa tinkimättömästi Armanin ylellistä ja hienovaraista designia. Muotitalon perustaja, eleganssin mestari Giorgio Armani on hyväksynyt jokaisen kehyksen henkilökohtaisesti.

Emporio Armani -kehysmallisto sisältää 24 mallia, jotka saapuvat Specsavers Optikko -liikkeisiin helmikuun puolivälissä. Kehysten hintaan (179 euroa) sisältyy kahdet kehykset PENTAX-vakioyksiteholinsseillä. Emporio Armanin kehyksiä voi lainata kuvauksiin Miltton Showroomilta 13.2.–1.3.2013.

Viestintäjohtaja Irene Hernberg, Specsavers Finland, 040 662 5866, irene.hernberg@specsavers.com
Tuoteasiantuntija Tanja Korteniemi, Specsavers Finland, 040 670 6240, tanja.korteniemi@specsavers.com
Viestintätoimisto Miltton, Maiju Meriläinen, 040 765 6146, maiju.merilainen@miltton.fi

Kuvapyynnöt:

Kehyslainat:

Miltton Showroom, Uudenmaankatu 4–6, Helsinki, 045 657 9607, showroom@miltton.fi

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 400 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2011 1,7 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun liikeverkosto kattaa koko maan.