Marko Tarkiaisesta Enterprise Sales & Solutions -toiminnasta vastaava johtaja HP:n Imaging & Printing Group -ryhmään EMEA-alueelle

Helsinki, 13.4.2010 – HP ilmoitti tänään nimittäneensä Marko Tarkiaisen Vice President for Enterprise Sales & Solutions -johtajaksi Managed Enterprise Solutions (MES) -liiketoimintayksikköön. Yksikkö kuuluu EMEA-alueen (Eurooppa, Lähi-itä ja Afrikka) Imaging & Printing Group (IPG) -ryhmään. Tarkiaisen vastuualueelle kuuluu tulostus- ja kuvankäsittelyratkaisujen toimittaminen HP:n suurimmille yritysasiakkaille. HP:n MES-valikoimaan kuuluvat työnjärjestely-, dokumenttienhallinta-, tietoturva- ja corporate compliance -palvelut, sekä yritysasiakkaiden tulostuksen kokonaisvaltaiset ulkoistamispalvelut (managed print services). Tarkiaisella on lähes 20 vuoden kokemus kansainvälisestä liiketoiminnasta. Hän siirtyy HP:n palvelukseen Lexmarkilta, missä hän viimeksi toimi EMEA-alueen General Manager for Enterprise Sales -nimikkeellä. Tarkiainen vastaa uudessa työssään HP:llä Arnold Martylle, joka on HP:n EMEA-alueen MES-ryhmän johtaja (Vice President and General Manager, MES, IPG, EMEA). ”Olemme riemuissamme, että saimme joukkoomme alan huipun johtamaan myyntiä alueella. IPG on maailman johtava tulostuspalveluiden tarjoaja, minkä lisäksi tarjoamme laajimman valikoiman vertikaalisia ratkaisuja, joiden avulla asiakkaamme pystyvät tuottamaan itselleen lisäarvoa tulostuksesta ja kuvankäsittelystä,” sanoo Marty. ”Markon nimittäminen tehtävään vahvistaa sitoutumistamme pitää yllä johtoasemamme, sekä rakentaa tulevaa menestystä, EMEA-alueella.” Suomalainen Tarkiainen työskentelee Sveitsin Genevestä käsin. HP HP toimittaa teknologiaratkaisuja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille ympäri maailman. Yhtiön tarjonta kattaa it-infrastruktuurin ja henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn järjestelmät, erilaiset päätelaitteet, maailmanlaajuiset palvelut sekä kuvankäsittelyn ja tulostuksen ratkaisut. Lisätietoja HP:sta (NYSE, Nasdaq: HPQ) löytyy osoitteista www.hp.fi ja www.hp.com. © 2010 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. The only warranties for HP products and services are set forth inn the express warranty statements accompanying such products and services. Nothing herein should be constructed as constructing an additional warranty. HP shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.