Matkahuollon joukkoliikennetiedot nyt puhelimitse Eniro 0100 100 Numeropalvelusta

Matkahuollon tarjoamat aikataulu- ja reittitiedot ovat saatavilla nyt myös puhelimitse ympäri vuorokauden, sillä Eniro on solminut sopimuksen Matkahuollon aikataulupalvelun käytöstä Eniro 0100 100 Numeropalvelussa.

Eniron ja Matkahuollon yhteistyön myötä Matkahuollon valtakunnalliset pika-, vakio- ja lähiliikenteen linja-autoliikenteen aikataulutiedot ovat 5.2. lähtien saatavilla myös Eniro 0100 100 Numeropalvelusta. Matkahuollon laaja reittiverkosto ulottuu sekä kaupunkeihin että maakuntiin läpi Suomen.

Sopimus Matkahuollon kanssa laajentaa entisestään Eniro 0100 100 Numeropalvelun tarjoamia joukkoliikennetietoja. Matkahuollon aikataulujen lisäksi Eniro 0100 100 tarjoaa asiakkailleen myös mm. pääkaupunkiseudun paikallisliikenteen reitti- ja aikataulutiedot sekä valtakunnalliset juna- ja lentoliikenteen tiedot. Matkahuollon aikataulujen käyttöönoton myötä Eniro 0100 100 Numeropalvelu on ensimmäinen puhelinpalvelu Suomessa, joka tarjoaa kattavat valtakunnalliset joukkoliikenteen aikataulutiedot joka päivä ympäri vuorokauden.

"Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme täydentää palvelutarjontaamme Matkahuollon joukkoliikennetiedoilla, jotka ovat luotettavia ja liikennöitsijöiden vahvistamia. Uskomme, että Matkahuollon kanssa solmimamme sopimus tuo selkeästi lisäarvoa joukkoliikenteen käyttäjille, kun myös Matkahuollon aikataulutiedot ovat nyt saatavilla kellon ympäri," Numeropalveluiden johtaja Kaj Lindholm sanoo.

”Sopimuksen myötä Matkahuollon palveluita on entistäkin helpompi käyttää, kun aikataulutietoja saa nyt puhelimitse myös oman asiakaspalvelukeskuksemme aukioloaikojen ulkopuolella. Matkahuollon aikataulutiedot ovat luotettavia ja ne tarkistetaan kolme kertaa vuodessa suoraan liikennöitsijöiltä,” Matkahuollon henkilöliikennepäällikkö Jukka Ylitalo kertoo.

Matkahuollon oma asiakaspalvelukeskus numerossa 0200 4000 palvelee edelleen ma-pe klo 7–21 ja su sekä pyhäpäivinä klo 8–21. Aukioloaikoina numerosta 0200 4000 voi tehdä myös lippu- ja paikkavarauksia. Asiakaspalvelukeskuksen aukioloaikojen ulkopuolella puhelut yhdistyvät automaattisesti Enirolle, joka antaa tietoja Matkahuollon aikatauluista ja hinnoista.

Eniro 0100 100 Numeropalvelu on tarjonnut suomalaisille puhelimitse valtakunnallisia joukkoliikennetietoja vuodesta 2007 lähtien. Eniten joukkoliikennetietoja kysytään Eniro 0100 100 -palvelusta virka-ajan ulkopuolella.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.