Miltton Showroom PR-päivä

26.10.2011 klo 10-16

Uudenmaankatu 4-6

Tervetuloa pyjamabileisiin Miltton Showroomille! Karkoitetaan syksyn ankeus letkeillä asuilla*, boolilla, poppareilla ja talven mielenkiintoisimmilla tuoteuutuuksilla. Rennoin bilevieras palkitaan hemmottelulahjakortilla.

*Voguekin sen tietää: Pyjamahenkiset asut ovat nyt muotia, mutta aito rentous on kiinni asenteesta.

Klo 11 Specsaversin uutuusbrändin Tiger of Swedenin kehysesittely, jossa malleina Viivi Pumpanen ja Suomen sähäkin silmälasimalli 2011 Lotta Helminen. Kehysesittelyn jälkeen tyylikonsultti Leena Sarvi murtaa myyttejä silmälaseista puheenvuorollaan "Kohtaa aikuisnäkö tyylillä".

Kiinnostavat uutuudet esittelee: Marektoy, Nokia, Electrolux, Specsavers, Ibero, PlayStation, Joico, Tigi, RFSU, Carmex, Wrangler, DrDenim, Makia, Polarn O. Pyret, Noolan, Pogostick Failure, Elisa, VIVOBAREFOOT, Thinking card holder, Fazer, Clipper, Linda Sipilä, Vilma Riitijoki, HP, Treasure Wine Estates, Nearparent, Lumene

RSVP perjantaina 21.10 osoitteeseen showroom@miltton.fi .

Miltton Showroom
Uudenmaankatu 4-6
www.milttonshowroom.fi
www.miltton.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.