Miltton Showroom PR-päivä

26.10.2011 klo 10-16

Uudenmaankatu 4-6

Tervetuloa pyjamabileisiin Miltton Showroomille!

Karkotetaan syksyn ankeus letkeillä asuilla*, boolilla, poppareilla ja mielenkiintoisimmilla tuoteuutuuksilla. Rennoin bilevieras palkitaan Kämp Spa:n kahden hengen virkistävällä pohjoisen luonnon lakkakasvohoidolla.

*Voguekin sen tietää: Pyjamahenkiset asut ovat nyt muotia, mutta aito rentous on kiinni asenteesta.

Klo 11.00 Specsaversin uutuusbrändin Tiger of Swedenin kehysesittely, jossa malleina Viivi Pumpanen ja Suomen sähäkin silmälasimalli 2011 Lotta Helminen. Kehysesittelyn jälkeen tyylikonsultti Leena Sarvi murtaa myyttejä silmälaseista puheenvuorollaan "Kohtaa aikuisnäkö tyylillä".

Kiinnostavat uutuudet esittelee: Marektoy, Nokia, Specsavers, Electrolux, Ibero, PlayStation, Joico, Tigi, RFSU, Carmex, Wrangler, DrDenim, Makia, Polarn O. Pyret, Pogostick Failure, Noolan, VIVOBAREFOOT, ThinKing card holder, Magisso, Fazer, Clipper, Linda Sipilä, Vilma Riitijoki, HP, Treasure Wine Estates, Nearparent

Miltton Showroom
Uudenmaankatu 4-6
www.milttonshowroom.fi
www.miltton.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.