Mobiiliversio Matkahuollon internetaikatauluista

Mobiili-internetin käyttäjät saavat Matkahuollon bussiaikataulut nyt puhelimeensa helposti ja nopeasti. Mobiiliversio aikatauluhausta on julkaistu osoitteessa m.matkahuolto.fi, josta löytyvät kattavat ja tarkat aikataulutiedot koko Suomen bussivuoroista.

Matkahuollon aikatauluhaun uusi mobiiliversio osoitteessa m.matkahuolto.fi tuo mobiili-internetin käyttäjille aikataulutiedot entistäkin nopeammin ja helpommin. Aikatauluhaku on ollut käytössä jo aiemmin Matkahuollon kotisivuilla, mutta mobiiliversion avulla bussiin nouseminen halutaan tehdä vieläkin helpommaksi vaihtoehdoksi matkaajalle. ”Uusi aikatauluhakupalvelun versio on kehitetty matkaajien lähtökohdista, heistähän moni on usein jo valmiiksi tien päällä. Aikataulut on ollut jo pitkään helppo etsiä Matkahuollon kotisivuilta, mutta viime aikoina mobiili-internetin käyttö on vapauttanut ihmisiä yhä enemmän perinteisten näyttöpäätteiden ääreltä. Asiakkailta saadut kyselyt ja suuri kiinnostus osoittivat, että aikatauluista kannatti tehdä matkapuhelimelle oma versio,” Matkahuollon henkilöliikennepäällikkö Jukka Ylitalo linjaa mobiiliaikataulupalvelun ydinajatusta. Matkahuollon aikatauluhausta löytyvät kaikki Suomen pika-, vakio- ja lähiliikenteen bussivuorojen aikataulutiedot. Lisäksi hakua laajennetaan jatkuvasti tiedoilla yhä useamman suomalaisen kaupungin paikallisliikenteestä.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.