MUBI-elokuvapalvelu syksyllä PlayStation 3:lle

Nauti elokuvahistorian mestariteoksista PlayStation®3:lla uuden MUBI-palvelun avulla - kansainvälinen elokuvateatteri kotisohvallesi!

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) julkisti Cannesin elokuvajuhlilla PlayStation®3:lle uuden mielenkiintoisen MUBI-palvelun, joka tuo kansainvälisiä klassikko-, indie- ja kulttielokuvia miljoonien PlayStation®3-käyttäjien olohuoneisiin. MUBI on maksuton, ladattava palvelu, joka tulee tarjoamaan PlayStation®3:n omistajille pääsyn ainutlaatuiseen elokuvakirjastoon. MUBI on pullollaan unohtuneita helmiä, taide-elokuvia, kansainvälisiä mestariteoksia ja esimerkiksi Cannesin juhlilla nähtyjä klassikkoja, joiden löytäminen voisi muuten olla haastavaa. Mukana on lukuisien maailmankuulujen ohjaajien, kuten Coen Brothersin ja Tarantinon tuotantoa. MUBI tarjoaa heti lanseerauksessa yli 300 elokuvan kirjaston, ja sen sisältöä tullaan laajentamaan jatkuvasti. PlayStation®3:n MUBI-palvelu ei kuitenkaan ole vain kattava elokuvakirjasto, vaan se on myös elokuvien ystävien oma yhteisö, jossa elokuvien ilot voi jakaa samanhenkisten ihmisten kanssa. Palvelu on erittäin helppo käyttää. Lataa ensin ilmainen MUBI-sovellus PlayStation Store -verkkokaupasta. Avaa sovellus ja aloita katselu. Ilmaisten elokuvien lisäksi saatavilla on vuokraelokuvia, ja tilaamalla kuukausipalvelun elokuvia voi katsella rajattomasti. MUBI on Video On Demand -palvelu elokuvahulluille, jotka elokuvien katselemisen lisäksi tykkäävät myös puhua niistä. Tarjonta poikkeaa valtavirrasta ja kaikki elokuvat voi toistaa PlayStation®3:n kautta suoraan omalta kotisohvalta käsin. Valmistaudu himmentämään valot ja nauttimaan elokuvan taiasta. MUBI PlayStation®3 laseerataan Suomessa syksyllä 2010. Lisätietoja: www.eu.playstation.com/mubi Lehdistöyhteydet: Riina Hagman, markkinointipäällikkö +358 40 56 71 662 riina.hagman@nordiskfilm.com Wilma Valtonen, kuluttajamarkkinointikoordinaattori +358 40 73 73 888 wilma.valtonen@nordiskfilm.com

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.