Nesteen uutuustuotteet luottavat suomalaiseen innovaatioon

Viime jouluna Neste lanseerasi kotimaiseen nanoteknologiaan perustuvan Neste Voltera Pro tuulilasinpesunesteen. Nyt tuoteperhettä laajennetaan maalinsuoja-aineella sekä alumiinivanteille suunnatulla annesuoja-aineella.

Neste laajentaa kotimaisen nanoteknologiayrityksen kanssa yhteistyössä kehitettyä tuoteperhettä kahdella uutuustuotteella: Neste Paintcoat Pro ja Neste Wheelcoat Pro -tuotteilla. Tuotteet antavat tehokkaan ja pitkäaikaisen suojan maalipinnalle sekä alumiinivanteille.

Nanolisäaineistus muodostaa ohuen läpinäkyvän suojakalvon vanteen tai maalin pinnalle, jolloin pöly ja lika irtoavat helposti eivätkä syksyn kura ja talven tiesuola pääse pinttymään auton maalipinnalle.

"Vastaavaa nanoteknologiaa hyödyntäviä suoja-aineita ei markkinoilta juurikaan löydy. Nanoteknologialla on kuitenkin muutama etu esimerkiksi vahaan verrattuna. Pienet nanohiukkaset tunkeutuvat syvälle maalipinnan huokosiin tehden suojaavasta kalvosta erittäin tasaisen ja kattavan. Perinteinen vaha ei tähän pysty ja vahan pintaan syntyy ajan myötä likaa kerääviä epätasaisuuksia", kertoo tuotepäällikkö Tomi Rechardt Nesteeltä.

Käyttö:
Ruiskuta Neste Paintcoat Prota tai Wheelcoat Prota kuivalle ja puhtaalle maalipinnalle tai vanteelle. Kiillota pinta pehmeällä liinalla.

Saatavuus:
Neste Wheelcoat Pro ja Neste Paintcoat Pro ovat saatavilla hyvin varustelluilta Neste Oil –asemilta kautta maan.

Tomi Rechardt,
tuotepäällikkö, Neste

tomi.rechardt@neste.com
puh: 010 458 5490

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.