Nyt on aika valita ”Vuoden Hevonen”!

- Tallilta vaaleanpunaiselle matolle Pohjoismaiden suosikkihevosen kanssa Nyt käynnistyy yksi Pohjoismaiden suurimmista hevoskilpailuista, Libressen järjestämä ”Vuoden Hevonen”. Tuhannet hevostytöt äänestävät kisassa Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan upeimpia, suloisimpia ja hurmaavimpia hevosia. Voittajalle on luvassa kunnian lisäksi palkinnoksi monenlaisia hevostarvikkeita ja Libresse-tuotteita vuodeksi. Palkinnot luovutetaan Göteborg Horse Shown yhteydessä.

Viime vuonna tittelistä oli kilpailemassa 10 000 hevosta ja 250 000 äänesti suosikkihevostaan. Suomalaishevonen Luxus selviytyi tiukan kilpailun voittajaksi kahdeksan finalistin joukosta. Ratsastuspiireissä kansainvälisesti tunnettu Helena Lundbäck ojensi ykköspalkinnon areenalla. ”Vuoden Hevonen”-kisan herättämä kiinnostus kasvaa vuosi vuodelta, mikä kertoo ratsastusurheilun herättämästä mielenkiinnosta. Esimerkiksi Ruotsissa on 280 000 hevosta ja ratsastus on jalkapallon jälkeen toiseksi suosituin urheilulaji 13–20-vuotiaiden tyttöjen parissa. Kilpailuun osallistuakseen tulee ottaa valokuva hevosesta, kirjoittaa perustelu miksi juuri kyseinen hevonen ansaitsee tittelin ja ilmoittaa hevonen mukaan kisaan osoitteessa www.libresse.fi/vuoden-hevonen-2009. Tämän vuoden palkintoina ovat mm. kokosivun ilmoitus ratsastuslehdessä, kahden hengen matka Göteborgiin hotellimajoituksineen, Göteborg Horse Shown yhden päivän sisäänpääsy kahdelle hengelle ja tallikierros, erikoissuunniteltuja hevostarvikkeita sekä Libresse-tuotteita vuodeksi. Vuoden Hevonen -kilpailu on nyt käynnissä. Viimeinen kilpailupäivä on 29. marraskuuta ja äänestys pidetään 1.-15. joulukuuta. Voittaja esitellään Libressen verkkosivuilla viimeistään 18. joulukuuta. Palkintoseremonia pidetään Göteborg Horse Shown yhteydessä, alustavasti 27. helmikuuta 2010. Palkinnot - ”Vuoden Hevonen” 1. palkinto Kokosivun ilmoitus ratsastuslehdessä, kahden hengen matka Göteborgiin hotellimajoituksineen, Göteborg Horse Shown yhden päivän sisäänpääsy kahdelle hengelle ja tallikierros, loimi (arvo n. 200 euroa), satulahuopa (arvo n. 90 euroa) sekä Libresse-tuotteita vuodeksi (arvo n. 70 euroa). Kokonaisarvo n. 850 euroa. 2.–4. palkinto Kahden hengen matka Göteborgiin hotellimajoituksineen, Göteborg Horse Shown yhden päivän sisäänpääsy kahdelle hengelle ja tallikierros, satulahuopa (arvo n. 90 euroa) sekä Libresse-tuotteita vuodeksi (arvo n. 70 euroa). Kokonaisarvo n. 650 euroa. 5.–8. palkinto Göteborg Horse Shown yhden päivän sisäänpääsy kahdelle hengelle ja tallikierros, satulahuopa (arvo n. 90 euroa). Kokonaisarvo n. 250 euroa. Voittaja maksaa mahdollisen voitosta perittävän veron. Vinkkejä menestykseen ”Vuoden Hevonen”-kisassa * Kirjoita persoonallinen teksti, jossa kuvaat hevostasi. * Ota toisista erottuva kuva * Varmista, että hevosella on mukava olo kuvaa otettaessa Kuvamateriaali: Miltton Miia Kotapalo miia.kotapalo@miltton.fi Lisätietoja antaa: Niina Karisalmi, Trade Marketing Manager Libresse, SCA Hygiene Products AB, Personal Care Puh: +358 9 50688219 S-posti: niina.karisalmi@sca.com