Oraksen uutuushana on kaunis kuin veistos

Yksi vuoden kauneimmista hanauutuuksista on Mario Trimarchin suunnittelema ALESSI Swan by Oras. Nimensä mukaisesti kyseessä on joutsenen siluetista inspiroitunut, mutta käytännöllinen keittiöhana.

Joutsenen loistokkuutta ja kauneutta huokuva ALESSI Swan by Oras herää henkiin aina, kun sen kahvoja tai kaulaa säätää. Kyseessä on taatusti todellinen keittiön kuin keittiön katseenvangitsija.

Oras on kansainvälisesti tunnettu kestävistä ja käytännönläheisistä tuotteistaan. Designin ja teknisen osaamisen yhdistelmästä syntynyt uutushana on edistyksellisin ratkaisu koteihin, joissa keittiö on avainroolissa. Lämpötilasäätimessä on LED-valo, joka syttyy palamaan, kun lämpötila ylittää 32 °C ja säteilee punaista valoa, joka heijastuu vivun viimeistellystä pinnasta. Painonapin ansiosta hana voidaan avata kauko-ohjatusti. Täysin varustellussa hanassa on myös helppokäyttöinen, astioiden pesemiseen tarkoitettu ulosvedettävä käsisuihku, joka sulkeutuu automaattisesti, kun se palautetaan pidikkeeseen.

ALESSI Swan by Oras keittiöhana on viimeisin Oraksen ja maailmanlaajuisesti tunnetun, italialaisen designtalon yhteistyön tulos. Italialainen suunnittelija Mario Trimarchi on tunnettu tavastaan suunnitella arkisia esineitä kuin veistoksia, ammentaen vaikutteita myös arkkitehtuurista. ALESSI Swan by Oras on samalla käyttäjäystävällinen ja innovatiivinen, rohkea ja kaunis keittiöhana.

Lisätietoja ALESSI Swan by Oras hanoista löydät sivultamme osoitteesta: https://www.oras.com/fi/tuotteet/alessi-swan-by-oras/discover/

Lisätietoja Oras uutuuksista ja keittiöhanakampanjastamme löydät täältä.

ALESSI Swan by Oras on saatavilla Oras jälleenmyyjiltä. Katso lähin jälleenmyyjäsi.

Lisätiedot:
Marko Sundholm, maajohtaja, Oras
marko.sundholm@oras.com

Oras Group on vahva eurooppalainen talotekniikan vesikalustetoimittaja: markkinajohtaja Pohjoismaissa ja johtava yritys Manner-Euroopassa. Yrityksen tehtävä on tehdä veden käytöstä helppoa sekä ympäristöä säästävää ja sen visiona on tulla kehittyneiden vesikalusteiden eurooppalaiseksi markkinajohtajaksi. Oras Groupilla on kaksi vahvaa brändiä, Oras ja Hansa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Raumalla ja tehtaat sijaitsevat Raumalla, Saksan Burglengenfeldissä, Tšekin Kralovicessa ja Puolan Olesnossa. Konsernin palveluksessa työskentelee noin 1 400 ihmistä kahdessakymmenessä maassa. Oras Groupin omistaa perheyhtiö, teollinen omistaja Oras Invest.