Oras Esteta Wellfit – huippuluokan design- ja hyvinvointisuihku kylpyhuoneeseen

Euroopan johtava hanavalmistaja Oras tuo tänä syksynä markkinoille ainutlaatuisen suihkujärjestelmän. Muotoilultaan modernissa ja elegantissa Oras Esteta Wellfit -suihkujärjestelmässä on uudenlainen hyvinvointitoiminto, jossa kuuman ja kylmän veden avulla voidaan huoltaa koko kehoa. Esimerkiksi urheilijat käyttävät tätä niin kutsuttua kontrastivesiterapiaa lihasten huoltamiseen kovan treenin jälkeen. Oras Esteta Wellfit -järjestelmän avulla ammattimaisesta lihashuollosta voi nauttia nyt myös kotona.

Oras Esteta Wellfit on kehitetty yhteistyössä lääketieteen ammattilaisten kanssa, ja sen vaikutus perustuu veden lämpötilan vaihteluun. Kontrastivesiterapiassa on kyse siitä, että keho altistetaan vuorotellen lämpimälle ja kylmälle vedelle. Lämpimien ja kylmien jaksojen pituus vaihtelee tarpeen mukaan.

Urheilijat, lääkärit ja fysioterapeutit ympäri maailman käyttävät kontrastivesiterapiaa hoitokeinona. Tutkimukset ovat osoittaneet, että tämä täysin luonnollinen menetelmä laukaisee lihasjännityksiä ja nopeuttaa palautumista liikunnan jälkeen, sillä se laskee turvotusta ja vähentää lihaskramppeja. Laajalti tiedetään myös, että menetelmä lievittää kipua.

Oras Esteta Wellfit -suihkuhanaan kuuluu kolme valmiiksi asennettua ohjelmaa, jotka on suunniteltu vastaamaan käyttäjän erilaisiin tarpeisiin ja vaikuttamaan kehoon eri tavoin:

• RECOVER lievittää lihaskipuja ja nopeuttaa palautumista liikunnan jälkeen
  • RELAX rentouttaa ja vähentää sekä kehon että mielen stressioireita
  • RELOAD auttaa aktivoimaan kehoa ja nostamaan energiatasoa

Kaikki kolme ohjelmaa alkavat jaksolla, jossa lämmin ja kylmä vesi vuorottelevat tihein välein ja joka auttaa hellävaraisesti kehoa totuttautumaan lämpötilojen vaihteluun. Haluttu ohjelma valitaan painamalla painiketta yhden, kahden tai kolmen sekuntin ajan.

Oras Esteta Wellfit -suihkujärjestelmän eleganttiin designiin kuuluu suurikokoinen sadesuihku, joka simuloi lempeää, luonnollista vesisadetta tehden suihkukokemuksesta ensiluokkaisen. Suihkuhanasta on saatavilla kaksi eri värivaihtoehtoa: valkoinen ja harmaa. Järjestelmään kuuluu integroitu lasihylly kosmetiikkaa ja muita suihkutarpeita varten. Järjestelmä sisältää myös Oras Hydractiva -käsisuihkun, jonka kolme ainutlaatuista suihkutoimintoa – Sensitive, Intense ja Pulse – täydentävät suihkukokemuksen.

Viimeisen silauksen Oras Esteta Wellfit -kokemukseen tuo Oras App -sovellus, jonka avulla älykkään suihkun hallinta käy kätevästi. Sovelluksella voi muuttaa ohjelmien kulkua oman mielen mukaiseksi. Lisäksi sen avulla saa käyttöönsä kaksi ylimääräistä suihkuohjelmaa.

Lisätietoja Oras Esteta Wellfit -suihkuista löydät sivuiltamme.

Yhteystiedot:
Marko Sundholm, maajohtaja, Oras
marko.sundholm@oras.com

Oras Group on vahva eurooppalainen talotekniikan vesikalustetoimittaja: markkinajohtaja Pohjoismaissa ja johtava yritys Manner-Euroopassa. Yrityksen tehtävä on tehdä veden käytöstä helppoa sekä ympäristöä säästävää ja sen visiona on tulla kehittyneiden vesikalusteiden eurooppalaiseksi markkinajohtajaksi. Oras Groupilla on kaksi vahvaa brändiä, Oras ja Hansa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Raumalla ja tehtaat sijaitsevat Raumalla, Saksan Burglengenfeldissä, Tšekin Kralovicessa ja Puolan Olesnossa. Konsernin palveluksessa työskentelee noin 1 400 ihmistä kahdessakymmenessä maassa. Oras Groupin omistaa perheyhtiö, teollinen omistaja Oras Invest.