Osta joulun bussiliput ja tarkista aikataulut ajoissa Matkahuollosta

Joulu on vuoden vilkkain matkustusajankohta. Bussiliput kannattaa ostaa jo etukäteen, sillä Matkahuollon lipunmyynnissä on vilkkainta juuri joulunaluspäivinä. Joulu ja vuodenvaihde tuovat useita muutoksia bussiliikenteen aikatauluihin. Kaikki joulun poikkeusaikataulut löytyvät Matkahuollon aikatauluhausta.

Bussi- ja paikkaliput etukäteen Matkahuollosta

Matkustus on vilkkainta joulua edeltävinä päivinä, jotka voivat olla ruuhkaisia myös Matkahuolloissa. Joulun ja vuodenvaihteen pyhinä matkustavien kannattaa hankkia bussi- ja paikkaliput jo etukäteen Matkahuollon verkkosivuilta osoitteesta matkahuolto.fi tai paikanpäältä Matkahuollon toimipaikoista.

Pika- ja useisiin vakiovuoroihin voi myös varata bussi- ja paikkaliput puhelimitse numerosta 0200 4000. Puhelimitse varatut liput lunastetaan R-kioskeilta tai Matkahuollon omista toimipaikoista.

Mieluisan istumapaikan joululiikenteessä voi varmistaa hankkimalla paikkalipun.

Kaikki aikataulut matkahuolto.fi tai 0200 4000

Bussiliikenteen aikatauluissa on runsaasti muutoksia jouluna, vuodenvaihteessa ja loppiaisena. Osa vuoroista jää pyhinä kokonaan ajamatta, varsinkin jouluaattona ja ensimmäisenä joulupäivänä.

Kaikki aikataulutiedot pyhäpäivien poikkeukset mukaan lukien saa aikatauluhausta Matkahuollon verkkosivuilta osoitteesta matkahuolto.fi. Kännykän käyttäjää palvelevat mobiiliaikataulut osoitteessa m.matkahuolto.fi. Aikatauluhakuun kannattaa syöttää tarkka lähtöpäivä, jotta hakupalvelu osaa huomioida mahdollisen matkustuspäivälle osuvan poikkeusliikenteen.

Lisäksi aikataulut voi tarkistaa puhelimitse Matkahuollon palvelunumerosta 0200 4000, joka on avoinna kaikkina viikonpäivinä ympäri vuorokauden. Puhelun hinta on 1,99 €/min + pvm.

Matkahuollon palveluihin voi tutustua myös Facebookissa ja Twitterissä sekä Matkahuollon Kahvila -blogissa.

Jukka Ylitalo, liiketoimintapäällikkö, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386

Oy Matkahuolto Ab on suomalainen bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut ylläpitää ja kehittää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja, muun muassa valtakunnallisia aikataulu- ja matkakorttijärjestelmiä. Pakettipalvelut ylläpitää ja kehittää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusjärjestelmää, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen sekä yhteistyökumppanuuksien ansiosta ympäri maailmaa. Matkahuollolla on 50 omaa toimipaikkaa. Yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Matkahuollon palveluverkosto kattaa 2 000 palvelupistettä ympäri Suomen. Matkahuolto viettää tänä vuonna 80-vuotisjuhlavuotta.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.