Pantenen uusi kasvo, muodin moniosaaja Maryam Razavi kannustaa naisia parempaan hiustenhoitoon

Monilahjakkuus Maryam Razavi on aloittanut yhteistyön maailman suurimpana hiustuoteyrityksenä tunnetun Pantenen kanssa Suomessa. Razavi on menestynyt malli, DJ sekä bloggaaja, ja sopii täydellisesti edustamaan Pantenea karismansa ja terveellisen elämäntyylinsä ansiosta.

Pantenen lähettiläänä Maryam tulee esiintymään merkin laajassa markkinointikampanjassa sisältäen niin lehti-, ulko- kuin myymälämainonnan sekä sosiaalisen median ja PR-työn.

–         Olen innoissani päästessäni edustamaan Pantenea. Rakasta hiustenlaittoa, ja kokeilen mielelläni uusia tyylejä ja kampauksia. Minua kiehtoo Pantenen tuotteiden taustatutkimus- ja kehityspuoli, ja arvostan merkin monipuolista tuotevalikoimaa, josta löytyy jokaiselle hiustyypille jotakin, Razavi kertoo innokkaana alkavasta yhteistyöstä.

Maryam on tunnettu erityisesti menestyksekkäästä mallinurastaan, jonka aikana hän on muun muassa esiintynyt mainoskampanjassa yhdessä Hollywood-näyttelijä George Clooneyn kanssa. Maryam kirjoittaa suosittua EXCLSV BY MARYAM -blogia ja toimii DJ:nä. Eksoottinen kaunotar tunnetaan pettämättömästä tyylitajustaan ja intohimostaan kauneudenhoitoon.

–         Maryam sopii täydellisesti Pantenelle. Hän inspiroi ja kannustaa omalla esimerkillään kaiken ikäisiä ja hiustyypeiltään erilaisia naisia näyttämään hyvältä ja tuntemaan itsensä kauniiksi, kertoo Sargon Demirdag, Procter & Gamblen Pohjoismaiden brand manager.

Seuraa Maryamia ja yhteistyötä Pantenen kanssa hänen henkilökohtaisesta blogistaan, Instagramista sekä Pantenen Facebook-sivujen kautta:

@exclsvbymaryam

Pääset myös kurkkaamaan kulissien taakse uuden markkinointikampanjan kuvauksiin:

Pantene Pro-V:stä

Pantene on maailman johtava hiustenhoitotuotemerkki. Pantene Pro-V -sarja sisältää asiakkaidensa toiveiden mukaisesti valmistettuja tuotteita taatakseen kauniit hiukset naisille ympäri maailman.

Maryam Razavista

Mallina, bloggaajana ja DJ:nä työskentelevä Razavi on muotialan monitaitaja. Jo yli vuosikymmenen kestäneen uransa aikana hän on työskennellyt tunnetuille kansainvälisille ja kotimaisille merkeille, kuten Asos, Cosmopolitan, Esprit, Haper Bazaar, Max Factor, Nespresso ja Nokia. Razavin juuret löytyvät Iranista, ja hänen intohimoihinsa kuuluvat niin muoti ja kauneus kuin kulttuuri ja musiikkikin.

Lisätiedot ja lehdistökuvat:

Katri Laakso

Miltton

p. +358 50 363 3146

s-posti: katri.laakso@miltton.fi

Sigrid Barnekow

Communications Manager Pantene

p. +46 8 5280 8272

s-posti: barnekow.s@pg.com

P&G Beauty making beauty dreams real. P&G on johtava kansainvälinen kauneudenhoitoon erikoistunut yritys. Sillä on yli 100 tuotemerkkiä, joita myydään 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa luotettuja tuotemerkkejä vastaamaan kuluttajien tarpeisiin, mm.Pantene®, Olay®, Head and Shoulders®, Wella®, Max Factor®, Sassoon Professional®, Wellaflex®, Sebastian Professional®, Koleston®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals® sekä Hugo®-, Boss®- ja Lacoste®-tuoksut. Lue tuoreita uutisia ja kiinnostavaa tietoa P&G:stä ja sen tuotemerkeistä sivustossa http://www.fi.pg.com.