Paramount ja Korkeasaari yhdistivät voimansa lastenkotien hyväksi

- Madagascar-päivä lastenkotien lapsille 10. kesäkuuta Korkeasaaressa Paramount järjestää kesäkuun 10. päivänä Madagascar 2 -elokuvan DVD-julkaisun kunniaksi kesäisen hyväntekeväisyyspäivän Korkeasaaressa lastenkotien lapsille. Ilmaisen sisäänpääsyn lisäksi lastenkotien lapsille on luvassa hauskaa ohjelmaa klo 10-14. Käynti Madagascar-päivään tapahtuu Mustikkamaan sisäänkäynnin kautta. Madagascar 2 -elokuvan ääninäyttelijä Laura Voutilainen on mukana tempauksessa tarjoten viihtyisän teemapäivän omalle kummilastenkodilleen.

Eläintarhan eläimistä kertova DreamWorksin animaatioelokuva Madagascar 2 ilmestyi juuri DVD:lle. Teattereissa huikean suosion saanut koko perheen elokuva innoitti Paramountin järjestämään kesän kynnyksellä hyväntekeväisyysteemapäivän Korkeasaaressa. Korkeasaari lähti innolla projektiin mukaan ja lopputuloksena syntyi Madagascar-teemapäivä lastenkotien lapsille. Kesäkuun 10. päivä järjestettävän teemapäivän aikana lapset pääsevät tutustumaan eläintarhan eläimistöön ja saavat nauttia kesäisestä päivästä veloituksetta. Ilmaisen sisäänpääsyn lisäksi klo 10-14 on luvassa pientä oheistoimintaa. Madagascar-päivän aikana lapsilla on mahdollisuus tutustua eläintarhan kissapetoihin ja trooppisiin eläimiin ohjattujen kierrosten merkeissä. Kissalaakson kierrokset järjestetään klo 12 ja klo 14. Lähtö tapahtuu aasianlejonan tarhan luota. Amazonian sademetsäkierrokset järjestetään klo 11 ja klo 13 alkaen Amazonia-talon aulasta. Ohjattujen kierrosten kesto on noin 30 minuuttia. Madagascar-elokuvan suomenkielisen version ääninäyttelijä Laura Voutilainen on mukana hyväntekeväisyystempauksessa ja osallistuu tapahtumaan tarjoamalla ikimuistoisen teemapäivän omalle kummilastenkodilleen Villa Saarnille. - On mukavaa, jos voin jotenkin ilahduttaa lastenkotien lapsia omalta osaltani ja kesäinen päivä eläintarhassa Madagascarin eläimiä katsellessa varmasti ilahduttaa oman kummilastenkotini Villa Saarnin lapsia, kertoo Madagascar-elokuvan ääninäyttelijä Laura Voutilainen. HUOM! Kaikki lapset ovat tervetulleita Korkeasaaren Madagascar-päivään, mutta vain lastenkotien lapsille sisäänpääsy on ilmainen Mustikkamaan sisäänkäynniltä. Madagascar-päivään ei tarvitse erikseen ilmoittautua, vaan paikan päälle voi ilmaantua silloin kuin haluaa.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.