Paroc Groupin uuden hallituksen kokoonpano

Paroc Groupin hallituksen puheenjohtajaksi on valittu Jukka Hienonen . Jukka Hienonen oli 2010-2015 rakennusyhtiö SRV:n toimitusjohtaja ja sitä ennen hän toimi vuodet 2006-2009 lentoyhtiö Finnair Oyj:n toimitusjohtajana. Tällä hetkellä Hienonen toimii hallitusammattilaisena. Hallituksen varapuheenjohtajaksi on valittu Peter Törnquist (CVC Capital Partners).

Muut hallituksen jäsenet ovat:

• Magnus Agervald (Byggmax Group AB)
  • Peter Törnquist (CVC Capital Partners)
  • Gustaf Martin-Löf (CVC Capital Partners)
  • Søren Vestergaard-Poulsen (CVC Capital Partners)
  • Kari Lehtinen (Paroc Group)

Heidän lisäkseen hallitukseen valitaan 26.3.2015 Augusto Lippi (CVC Capital Partners).

Hallituksen järjestäytymiskokous pidetään Helsingissä 26.3.2015.

Kari Lehtinen, toimitusjohtaja, Paroc Group, puh. 046 876 8000

Anders Dahlblom, talousjohtaja, Paroc Group, puh. 046 876 8000

Paroc on Itämeren alueen johtava energiatehokkaiden lämmöneristeratkaisujen valmistaja. Toimintamme kulmakiviä ovat asiakas- ja henkilöstölähtöisyys, jatkuva innovaatio, kannattava kasvu sekä kestävä kehitys. PAROC-tuotteita ovat rakennuseristeet, tekniset eristeet, laivaeristeet, rakennuselementit ja akustointituotteet. Tuotteet valmistetaan Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa ja Puolassa sekä Venäjällä. Myyntitoimistoja ja edustustoja on 14 maassa Euroopassa. Paroc Groupin omistaa CVC Capital Partners Ltd sekä vähemmistöomistajana Parocin henkilöstö. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 418 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä keskimäärin 2090. www.paroc.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.