PEPSI MAX® TUO MARKKINOILLE UUDEN MAUN – PEPSI MAX LIME SAATAVILLA NYT SUOMESSA

Ikoninen ja sokeriton cola-juoma Pepsi MAX, laajentaa makuportfoliotaan uudella jännittävällä maulla. Pepsi MAX Lime lanseerataan keväällä 2018.

Pepsi vastaa uudella maulla kuluttajien toiveisiin uniikeista, mutta samalla sokerittomista makuelämyksistä. Pepsi MAX Lime -uutuusmaku on yhdistelmä rohkeaa sokeritonta colaa ja raikasta limeä. Tuote erottuu juomahyllyistä kirkkaan vihreällä tuotepakkauksellaan.

Pepsi MAX Limeä myydään 0,5L ja 1,5L pulloissa. Pepsi MAX Lime on ollut saatavilla 1,5L pulloissa K-kaupoissa jo helmikuun lopusta alkaen. Koon laajempi jakelu sekä 0,5L toimitukset alkoivat 12.3. alkaen. Maalis-huhtikuun aikana Pepsi MAX Lime uutuudet tulevatkin löytymään hyvin varustelluista kaupoista ja ravintoloista ympäri maan.

PepsiCo jatkaa tuotevalikoimansa laajentamista ja tarjoaa kuluttajille virkistäviä makuelämyksiä joka tarpeeseen. Kuten myös Pepsi MAX Lime -uutuusmaulla, PepsiCo pyrkii minimoimaan tuotteidensa kalori- ja sokerimäärän osana Peformance with Purpose 2015 -uskomusta. Tavoitteena on, että vuoteen 2025 mennessä ainakin kaksikolmasosaa PepsiCo:n tuotteista sisältää enintään 100 kilokaloria lisättyjä sokereita annoskokoa kohden.

Lisätietoja: www.facebook.com/PepsiMAX

Mediayhteydet:
Lisätiedot ja Hi-Res-tuotekuvat
Riku Pousi
riku.pousi@pepsico.com

PepsiCo-tuotteita ostetaan miljardi kertaa päivässä yli 200 maassa ja vuonna 2015 yhtiön tulos oli yli 63 miljardia dollaria. PepsiCon tuoteportfolioon kuuluvat muun muassa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker ja Tropicana. Näiden lisäksi tuoteportfolioon kuuluu laaja valikoima elintarvikkeita ja juomia, joiden kunkin vuotuinen arvioitu myyntituotto on yli miljardi dollaria. PepsiCon ytimessä on Performance with Purpose – uskomus siihen, että yrityksen menestys on yhteydessä vastuulliseen liiketoimintaan. PepsiCo:lla uskotaan, että myytävien tuotteiden jatkuva parantaminen, vastuullinen liiketoiminta planeettamme suojelemiseksi ja ihmisistä huolehtiminen ympäri maailman mahdollistaa menestyksen globaalina yrityksenä luoden pitkäaikaista arvoa yhteiskunnalle ja osakkeenomistajille. Lisätietoja www.pepsico.com