PEPSI MAX® TUO MARKKINOILLE UUDEN MAUN: PEPSI MAX GINGER SAATAVILLA NYT SUOMESSA

PepsiMAX GingerPepsiMAX GingerPepsiMAX ginger1 2PepsiMAX ginger1 2Ikoninen sokeriton cola-juoma Pepsi MAX laajentaa makuportfoliotaan uudella jännittävällä maulla, kun inkiväärin makuinen Pepsi MAX Ginger -juoma tulee myyntiin keväällä 2017.

Pepsi vastaa uudella maulla kuluttajien toiveisiin uniikeista mutta samalla sokerittomista makuelämyksistä. Pepsi MAX Ginger -uutuusmaku on yhdistelmä raikasta sokeritonta colaa ja lämmittävää inkivääriä. Tuote erottuu juomahyllystä pronssisella tuotepakkauksellaan.

Pepsi MAX Ginger tulee myyntiin puolen litran pulloissa. Maaliskuussa Pepsi MAX Gingeriä voi jo löytää muutamista valikoiduista Hartwallin juoma-automaateista ja laajemmin juoma on saatavilla maaliskuun lopusta alkaen hyvin varustelluissa kaupoissa ja ravintoloissa ympäri maan.

Lisätiedot: www.facebook.com/PepsiMAX

Mediayhteydet: Lisätiedot ja hi res -tuotekuvat

Riku Pousi

riku.pousi@pepsico.com

PepsiCo

PepsiCo-tuotteita ostetaan miljardi kertaa päivässä yli 200 maassa ympäri maailman ja PepsiCon tulos oli yli 63 miljardia dollaria vuonna 2015. PepsiCon tuoteportfolioon kuuluvat muun muassa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker ja Tropicana. Näiden lisäksi tuoteportfolioon kuuluu laaja valikoima elintarvikkeita ja juomia, joiden kunkin vuotuinen arvioitu myyntituotto on yli miljardi dollaria. PepsiCon ytimessä on Performance with Purpose – uskomus siihen, että yrityksen menestys on yhteydessä vastuulliseen liiketoimintaan. PepsiCo:lla uskotaan, että myytävien tuotteiden jatkuva parantaminen, vastuullinen liiketoiminta planeettamme suojelemiseksi ja ihmisistä huolehtiminen ympäri maailman mahdollistaa menestyksen globaalina yrityksenä luoden pitkäaikaista arvoa yhteiskunnalle ja osakkeenomistajille.  Lisätietoja www.pepsico.com.